|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 27 oktober in de Baroeg: Cypher (Death/Thrash) Deliberate Jeopardization (Experimetal) Blo.torch (Thrash) www.cyphercore.com www.deliberatejeopardization.com www.blo-torch.com Zaal open: 20:00 Entree: 5 euro www.baroeg.nl |
|
Experimetal.. ehuh Waarom is die band zo experimenteel dan? Ik hoor het er in ieder geval niet in terug. Maar wel leuke bandjes verder, het zou zomaar kunnen dat ik hierbij ga zijn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik moet even creatief zijn omdat ik zelf moet spelen deze avond, maar ik ga heel hard proberen hier bij te zijn. |
|
De flyer: |
|
Wellicht aanwezig, als ik niet naar Demia + Dagoba ga in Arnhem |
|
ah blo.torch bestaat ook nog Je moeder. |
|
20.45 - 21.25 Cypher 21.45 - 22.30 Deliberate Jeopardization 22.50 - 23.40 Blo.Torch tijden onder voorbehoud |
|
Dan gaan Jacky en ik het denk ik ook wel redden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
schop Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ha, mijn optreden gaat niet door dus ik vertrek straks richting Baroeg [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-10-2006 19:14] |
|
Dan zie je ons daar ook Gaat ik effe Roel SMS-en Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Roel heeft geen zin Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
En toen stond heel Nederland in de file Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Godsamme, wat was het zaalgeluid weer legendarisch KUT zeg. Vooral bij Cypher kon ik niet eens horen wat er gespeeld werd. MAAR GELUKKIG HEB IK DE CD!! Hoe dan ook, het bier vloeide rijkelijk en het leek erop dat er metalbands aan het spelen waren (horen deed ik het niet..), heb me prima vermaakt. |
|
quote: Wie deed t geluid? Tis idd nie vaak lekker daaro |
|
quote: Die ene ouwe punkcrustie. quote: Idd.. Alhoewel ze het wel kunnen, heb daar ook vaak genoeg een prima zaalgeluid gehoord.. Ik weet ook niet hoe het komt dat het geluid de ene keer gaar is en de andere keer niet. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-10-2006 12:26] |
|
Ik denk ook dat bij 7 snarig gitaarwerk er goed op t laag moet worden gelet, anders wordt t een brei en nie strak... |
|
Ik ben van mening dat je altijd op het laag moet letten.. Zowel bij de gieters als de bas.. Als je een gedefinieerd zaalgeluid wilt hebben, that is, in plaats van een drukkende modderige brij. Maar goed. Veel technici zijn al tevreden als "het werkt" zal ik maar zeggen. 9 van de 10 keer wordt kloterig zaalgeluid ook veroorzaakt door de band zelf omdat de leden gare apparatuur/ instellingen/ speelstijl hebben natuurlijk, maar dat was gister niet aan de orde. |
|
Vaak idd hebben bands de neiging om hun backline te hard te zetten, met als gevolg dat de geluidsman er geen fuck meer aan kan veranderen in de zaal! |
|
En van een stofzuigerruis kan je geen pompende Powerball sound maken natuurlijk. |
|
wat een krot daaro zeg achja, t was iig wel gezellig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: btw, check gitaarnet; Powerball met cab te koop!! |
|
quote: Hmm, thnx voor de tip maar de timing is köt voor me.. Eerstvolgende grote aanschaf wordt een nieuwe PC. Tenzij ik de loterij win.. |
Index / Concerten |