|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Soms sta ik verteld van hoe weinig band-topics er zijn. En als ze er dan al zijn, zijn er vaak door zo een oelewapper als Hypnos gestart. Maar deze keer niet Coprofago is Meshuggah maar erg on-Meshuggah prog-elementen à la Porcupine Tree met Pantera/Meshuggah riffing . ach, waarom zeg ik dit wie ze kent kan het beter uitleggen, wie ze niet kent leest dit toch niet als het even kan: http://www.sekhmet-records.com/sekh/sekhmetnew.nsf/PictureList/The+Inborn+Mechanics+(Unorthodox+Creative+Criteria)/$file/02-the_inborn_mechanics.mp3 signature |
|
oja, ze zijn van Chili signature |
|
ja, Cynic en Death, maar vooral in de soli dan, en in het jazzerige (heb Chuck trouwens altijd jazzy gevonden) maar het hakkende klinkt als 2 druppels bourbon op Far beyond driven qua klank signature |
|
Ik vind deze band erg vergelijkbaar met Textures, vanwege de combinatie Meshuggah-achtige metal en fusion stukken. De vergelijking met Cynic gaat op zich ook wel op, vanwege de jazz-stukken, maar bij Cynic zit dat veel meer verweven door de hele muziek. Op zich best aardige muziek en ik vind het inderdaad knap dat een band uit Chili cd's uitbrengt die van zo'n speltechnisch en produktioneel hoog niveau zijn. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
bedankt voor de aanrader... vette muziek! geen gay gehalte zoals bij textures. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Te oordelen op die sample mp3, ben ik het volledig eens met Argh. Klinkt vet! Eens kijken of er wat meer van is te vinden. zo kan ie wel weer |
|
Godver! Laat dat gepeupel hun onderwerp-titels aanpassen zodra deze kant nog wal raken. Maar ach, dat zal mede te maken hebben met dat er op forums en/of webzines meer bagger dan kwaliteit wordt gepubliceerd. Wel een uitermate strakke band btw! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Klinkt wel leuk ja Hebben trouwens inderdaad veel van Textures wg ja alhoewel ik ook redelijk wat Athiest invloeden hoor. Op YouTube staat er meer van deze gasten. Heb een live video van hun op metal-plaza.hyves.nl geplaatst. |
|
quote: Argh! Coprofago blijft een heersband! Die stelling van jou is echter voorbarig, er is namelijk ook nog Stigmatized, Chilenen die een heerlijke mix van Death/Cynic/Dream Theater tentoonspreiden. Ze zijn alleen vrijwel onvindbaar op i-net, zelfs geen Myspace; Hulde [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 22-06-2007 9:16] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
|
|
hmm...netjes, ik weet niet of het blijft hangen. Suck my piss |
|
@Worm: lezen is moeilijk zeker? Heb je meer info over Stigmatized? (en dan bedoel ik niet de moffen) Ik hoor het graag! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=10225&mode=music Ok dan hier kun je wat luisteren van die gasten, ik vind Coprofago toch beter eigenlijk |
|
Dat Stimatized klinkt ook goed, heel erg Death-achtig Signature |
|
quote: Beter ach, als ik hun debuutalbums vergelijk (Image of Despair/Threshold of Dead) dan legt Coprofago het wat mij betreft af. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 22-06-2007 11:48] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
ik heb de eerste twee volledige platen al een tijdje (Images of Despair en Genesis) en vooral die laatste vind ik echt een meesterwerk. die nieuwe heb ik wel geluisterd, maar vind ik toch echt een stukje minder. wat een droogkloten trouwens: " ...Unsurprisingly, our last masterwork "Unorthodox Creative Criteria" has been nominated for the best Death Metal album of 2005. ...From the millions of websites on the internet, there's one that nominated "Unorthodox Creative Criteria" for the best Death Metal album of 2005, unbelievable!. Half-full or half-empty?. You decide. The thing is that MetalStorm has a "best-of" poll. We are promoting it, because we are on the list. If you bought the album, we won't ask you to do anything, but, if you downloaded it from some darn P2P-network and think we worked the whole year just give you some music for free, at least you should create 200 fake email accounts and vote for us on every metal ranking you find on the internet. Starting with this one..." www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
oja, dat, ja! da's gaaf |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Gaaf! Lijkt me een leuke band om eens live aan het werk te zien. |
|
Een band met veel potentie. Maar vind ze soms nog te chaotisch, te rommelig en iets te veel werkend volgens een bepaalde formule. Maar luister stiekem best wel eens naar die laatste cd van ze, vooral de laatste zoveel nummers. When your people matter, menstrual health matters |
|
ze zijn dood vrees ik, jammer, jazzmetal is in signature |
|
ze leven, Candlelight Records signature |
|
iemand de lyrics van de nieuwe? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
helaas blijft het alweer maanden stil rond deze band signature |
|
quote: http://www.gugalyrics.com/JEUGD-VAN-TEGENWOORDIG-DAT-VIND-JE-LEUK-HE-LYRICS/300106/ Die? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |