IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Crushing the Holy Trinity Volgende pagina
moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 19:37 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

6-way Split tussen Deathspell Omega, Stabat Mater, Mgla, Exhordium, Clandestine Blaze en Musta Surma.

Onderverdeeld in drie hoofdstukken: Father, Son en Holy Spirit.

Een geweldig stel platen, ik heb voornamelijk de eerste "Father" al wat beluisterd. Prachtige doom-geinspireerde blackmetal met een snufje intelligentie.

(Ik vraag me trouwens af hoeveel bands je op een split kan proppen voordat je het gewoon een compilatieCD of een sampler noemt.)

Hoe dan ook: ITT Discuss!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 19:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jij bent raar

gaan we nog wat compi's toppen?

signature

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 19:42 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2006 19:38 schreef Hypnos het volgende:
jij bent raar

Dankjewel!

quote:
Op 26 oktober 2006 19:38 schreef Hypnos het volgende:gaan we nog wat compi's toppen?

Ik weet niet precies wat je met toppen bedoelt. Eigenlijk ken ik het werkwoord 'toppen' alleen in relatie tot wiet plukken.

(En in relatie met een niet nader te noemen hit van een zekere Tropische Danny...)

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 19:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oja, toppen , als in "topics aanmaken"

van Hollanders leer ik zuinig en creatief tegelijk zijn weet je wel

maar je hebt nog van die splits
"Black metal against the world" schiet me te binnen

signature

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-10-2006 19:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

de coverart is gay. Nu moet ik het wel luisteren.

over de split discussie; Ja, ik zou het ook gewoon een split compilatie noemen. Of een gespleten compilatie, dat kan ook.

Suck my piss

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 19:51 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Net zoals de Wolversveen/Proctor - Zwarte Fusie Split.

Fusie? Split?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 19:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hahahahaha

gespleten nazarenen en zo

signature

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 19:56 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Maar goed, ik hoopte op een verlichte discussie over de geweldigheid van deze split en tips en weetjes betreft bandleden danwel albums.

Ik gooi er een in de groep: Volgens mij delen Stabat Mater, Clandestine Blaze, Deathspell Omega en Mlga een bandlid!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en een vriend bij Northern Silence

signature

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 20:00 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Bedoel je niet Northern Heritage?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 20:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2006 20:00 schreef moerke het volgende:

jawel, dat bedoel ik wel

signature

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-10-2006 20:13 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik ken alleen de tracks van Mgla en die heersen de pan uit!

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 20:15 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Nou moet ik zeggen dat ik dat juist de wat minder geinspireerde tracks vond. Nou ja, smaken verschillen...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-10-2006 20:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 oktober 2006 20:00 schreef moerke het volgende:

die gast is tevens dat bandlid geloof ik

Je moeder.

Pred
Usericon van Pred
Posted 26-10-2006 20:22 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

Mikko Aspa zit niet in Mgla
Wel nog in: Grunt, Fleshpress, A.M. , Creamface
en nog een paar bands (noisebands enzo)

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 20:28 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Kijk! Info's!

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 20:32 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

quote:
Myrrthronth:

Unterm Strich ist "Crushing The Holy Trinity" eine durchaus lohnenswerte Angelegenheit, auch wenn eine reine Mikko/Mikko-Split einen deutlich höheren Punkteschnitt einfahren würde. Unentschlossenen rate ich deshalb zumindest zum Kauf der Vinylversion. Die kann man nämlich bei Nichtgefallen im nächsten Jahr für mehr als den doppelten Einkaufspreis weiterverticken.

Pred
Usericon van Pred
Posted 26-10-2006 21:29 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

maajnen dojtsh ist nigt so goet

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 22:40 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Babelfish German2English:

Unterm line is "Crushing The Holy Trinity" a quite be worth-worth affair, even if a pure Mikko/Mikko Split would bring a clearly higher point cut in. I guess undetermined ones therefore at least to the purchase of the Vinylversion. Those can further-tick one with Nichtgefallen in the next year for more than the double purchase price.

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 22:41 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Babelfish Engish2dutch:

De lijn van Unterm "verplettert de Heilige Drievuldigheid" vrij is waard-met een waarde van zaak, zelfs als een zuivere Spleet Mikko/Mikko een duidelijk hoger binnen gesneden punt zou brengen. Ik veronderstel onbepaalde degenen daarom op zijn minst aan de aankoop van Vinylversion. Die kunnen verder-tik met Nichtgefallen in volgend jaar voor meer dan de dubbele aankoopprijs.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-10-2006 22:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je moeder.

Pred
Usericon van Pred
Posted 26-10-2006 23:02 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 28-10-2006 14:08 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Precies! Zo simpel is Duits, vooral als je het eventjes ver-Engelst eerst.

Bier iemand?

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 29-10-2006 1:20 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2006 22:41 schreef moerke het volgende:
Babelfish Engish2dutch:

De lijn van Unterm "verplettert de Heilige Drievuldigheid" vrij is waard-met een waarde van zaak, zelfs als een zuivere Spleet Mikko/Mikko een duidelijk hoger binnen gesneden punt zou brengen. Ik veronderstel onbepaalde degenen daarom op zijn minst aan de aankoop van Vinylversion. Die kunnen verder-tik met Nichtgefallen in volgend jaar voor meer dan de dubbele aankoopprijs.

Ah, juist ja.

Jullie zijn allemaal negers!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2006 11:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Vette shit! Dankoe moerke!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 30-10-2006 21:02 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Wil je de andere twee delen ook hebben?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com