|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jij bent raar gaan we nog wat compi's toppen? signature |
|
quote: Dankjewel! quote: Ik weet niet precies wat je met toppen bedoelt. Eigenlijk ken ik het werkwoord 'toppen' alleen in relatie tot wiet plukken. (En in relatie met een niet nader te noemen hit van een zekere Tropische Danny...) |
|
oja, toppen , als in "topics aanmaken" van Hollanders leer ik zuinig en creatief tegelijk zijn weet je wel maar je hebt nog van die splits "Black metal against the world" schiet me te binnen signature |
|
de coverart is gay. Nu moet ik het wel luisteren. over de split discussie; Ja, ik zou het ook gewoon een split compilatie noemen. Of een gespleten compilatie, dat kan ook. Suck my piss |
|
Net zoals de Wolversveen/Proctor - Zwarte Fusie Split. Fusie? Split? |
|
hahahahaha gespleten nazarenen en zo signature |
|
Maar goed, ik hoopte op een verlichte discussie over de geweldigheid van deze split en tips en weetjes betreft bandleden danwel albums. Ik gooi er een in de groep: Volgens mij delen Stabat Mater, Clandestine Blaze, Deathspell Omega en Mlga een bandlid! |
|
en een vriend bij Northern Silence signature |
|
Bedoel je niet Northern Heritage? |
|
quote: jawel, dat bedoel ik wel signature |
|
Ik ken alleen de tracks van Mgla en die heersen de pan uit! |
|
Nou moet ik zeggen dat ik dat juist de wat minder geinspireerde tracks vond. Nou ja, smaken verschillen... |
|
quote: die gast is tevens dat bandlid geloof ik Je moeder. |
|
Mikko Aspa zit niet in Mgla Wel nog in: Grunt, Fleshpress, A.M. , Creamface en nog een paar bands (noisebands enzo) |
|
Kijk! Info's! |
|
quote: |
|
maajnen dojtsh ist nigt so goet |
|
Babelfish German2English: Unterm line is "Crushing The Holy Trinity" a quite be worth-worth affair, even if a pure Mikko/Mikko Split would bring a clearly higher point cut in. I guess undetermined ones therefore at least to the purchase of the Vinylversion. Those can further-tick one with Nichtgefallen in the next year for more than the double purchase price. |
|
Babelfish Engish2dutch: De lijn van Unterm "verplettert de Heilige Drievuldigheid" vrij is waard-met een waarde van zaak, zelfs als een zuivere Spleet Mikko/Mikko een duidelijk hoger binnen gesneden punt zou brengen. Ik veronderstel onbepaalde degenen daarom op zijn minst aan de aankoop van Vinylversion. Die kunnen verder-tik met Nichtgefallen in volgend jaar voor meer dan de dubbele aankoopprijs. |
|
Je moeder. |
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah |
|
Precies! Zo simpel is Duits, vooral als je het eventjes ver-Engelst eerst. Bier iemand? |
|
quote: Ah, juist ja. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Vette shit! Dankoe moerke! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wil je de andere twee delen ook hebben? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |