|
Auteur: |
|
|
blood red throne ken ik wel, zijn idd het proberen waard maar klopt t dat als je een of andere cd van hun bestelde er een scheermesje bij kreeg? |
|
quote: Een zongenaamde "suicide kit" (zijn er maar 100 van geloof ik. Dat houdt in: - Een scheermesje - Nummering van de nummers met bloed v/d bandleden ipv 'gewone inkt' - Een grote poster Erg lollig Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ja, dat klopt maar ik heb mijn cd gewoon in de winkel gekocht en kreeg er geen bloed bij, zelfs niet van de verkoper! ik wil nogmaals de murder squad cd benadrukken die een vette mix is tussen oude autopsy en entombed, klinkt niet fout zou ik zeggen! |
|
Ik heb bijde cd's in mijn collectie en ben inderdaad zeer onder de indruk van de old-school death metal die deze 2 bands neerzetten. Hoewel ik wel erg gecharmeerd ben van blastbeats die in bijde cd's niet voorkomen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Murder squad is toch die 'oldschool' death band met leden van als ik me niet vergis o.a. dismember ofzo??? Vage gasten, een intervieuw met de gitarist gelezen, gast was behoorlijk stoned... En op de foto stond een gast met een Nifelheim shirt aan. C.d. geluisterd, hmwa, hoor ik toch liever dismember of carcass. |
|
quote: murder squad is met lui van deranged. vin ut net zo klinken...kan dr niet telang naar luisteren...gaat me snel vervelen. Suck my piss |
|
ik ken deranged niet, is dat niet meer grindcore ofzo? maar ik vind dus wel goed dat beide bands die ik noemde eens niet totaal door cannibal corpse zijn beinvloed. maar goed smaken verschillen u eenmaal! (en soms heb je wel gelijk wat betreft muziek skullfuck want de ackerkocke cd regeert echt wel!) |
|
heheheh was ff in de war sorry!!! de band die ik bedoelde was MURDER-CORPORATION das ff wat anders....daar zitten namelijk wel leden van deranged in. Jezus sorry ben nogal brakjes Hier een link: http://members.tripod.de/deranged/ Kijk bij de links voor de site van MURDER-CORPORATION [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-01-2002 18:28] Suck my piss |
|
Ik heb Blood Red Throne beluisterd laatst, ik ben niet de allergrootste death fan maar ik vond het zelfs wel wat hebben. Niet om te kopen btw. Grappige foto's in het boekje wel. btw, die Ltd. edition die ze daar hadden liggen was nr 300 zoveel, dus er zijn er meer als 100 van . |
|
quote: ik ken die band ook , toch bedankt voor de link! ik vind murder corporation namelijk ook erg goed. maar het is inderdaad een stuk simpeler en minder afwisselend. maar als je het dan goed vind vind je ook gelijk alles goed! |
|
Murder SQUAD is met 2 leden van Dismember (oa de zanger) en 2 mensen van Entombed. En ze klinken als en kruising tussen bijde bands in hun beginjaren met heel veel Autopsy invloeden. En Blood red throne een band van Tchort, lid van oa Carpathian forest, Green carnation en ex-Emperor. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-01-2002 12:13] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Heavy Metal |