|
Auteur: |
|
|
Het nieuwe album komt er al weer bijna aan! Zijn hier nog fans van deze band? Chaos is onzichtbare orde! |
|
ken er 2 liedjes van en vindt het niet slecht. Als je mij er meer kan aanraden... ze zijn van Brazilië zeker é? |
|
Angra is wel oké. Alleen klinkt 't net iets te feestelijk om echt bij mij in de smaak te vallen. zo kan ie wel weer |
|
nooit van gehoord Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl |
|
Ik heb de nieuwe plaat nu een paar keer beluisterd en ik wordt er niet echt blij van. En dat terwijl de vorige 2 platen van een wel erg hoog niveau waren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
wat een mooie banner! |
|
man... signature |
|
Die klinkt nog verrassend leuk eigenlijk |
|
Die vind ik inderdaad ook zeker niet onaardig. Leuk (akoestisch) cd'tje dat, trouwens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Van sommige nummers moet je gewoon afblijven, en dit is er zo één. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Klopt, maar van de vele covers die er op youtube rondslingeren is dit toch wel een van de betere. |
|
Nooit naar deze band geluisterd, maar deze nieuwe track viel behoorlijk in de smaak: Doet me best wel denken aan Dream Theater, eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-01-2015 11:55] |
|
Angra is gaaf! Een jaar of tien geleden was ik behoorlijk fan van 'Rebirth' en 'Temple Of Shadows' - allebei te gekke albums. Vorig jaar heb ik ze eindelijk een keer live gezien (Hellfest); ik bleek totaal gemist te hebben dat Fabio Lione hun nieuwe zanger is en dat vond ik eigenlijk wel een beetje jammer, maar ben hoe dan ook wel weer benieuwd naar de nieuwe plaat! |
|
Destijds zo'n beetje het kleine broertje van Sepultura genoemd maar nooit geëvolueerd. Klonk toen veelbelovend, dat wel. En nu gaan we vegen |
|
quote: Klein broertje qua naamsbekendheid, bedoel je waarschijnlijk? |
|
Volgens Aardschok. En nu gaan we vegen |
|
Waarschijnlijk omdat Aardschok toen nog maar twee bandjes uit Brazilië kende. Wat een stupide opmerking. Als je het zo bekijkt is Sodom ook het kleine broertje van Scorpions. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
+1 Los van het land van herkomst is het inderdaad een bizarre vergelijking. En een totaal zinloze bovendien. Maar wel leuk dat je de carriëre van Angra zo nauwgezet hebt gevolgd, caron. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Tjah, dat krijg je als je het te druk hebt met kult zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Heavy Metal |