|
Auteur: |
|
|
cool |
|
das zeker gaaf, ik denk dat ik wel van de partij ben.. kan ik masterplan ook gelijk ant werk zien met een nieuwe zanger en nieuwe drummer |
|
is t nog wat met die nieuwe zanger? nog niet gechecked...... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Is volgens mij ook nog niet te checken, want hebben ze nog niets mee opgenomen. On-topic; Ik heb geen 27.50 euro over alleen voor Masterplan, en Saxon kan me niet boeien. |
|
okee... ik weet nog niet eens wie er nou bij is eigenlijk straks maar es effe op de site kijken. maar zonder meneer Jorn is t toch niet meer wat het geweest is. Jorn = "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
wat ik van Mike Dimeo bij riot heb gehoord is absoluut niet verkeerd, het is zeker een capabele zanger. Maarja of het bij masterplan klinkt is natuurlijk altijd afwachten, ik ben zeer benieuwd... en ja... Uli Kusch word door mij niet gemist als je hem vervangt voor zo'n drumbeest (mike terrana) |
|
Hierbij dan nog een paar foto's van het optreden in Paradiso, Amsterdam van afgelopen zondag! Mennen Masterplan Saxon De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Vanavond aanwezig |
|
Was wel weer cool gister |
|
kut! was dat gister! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
weer wat gemist geloof ik |
Index / Concerten |