IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ansur Vorige pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-04-2008 20:38 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Eigenlijk totaal niet mijn smaak dit, maar op een of andere manier klinkt die cd na twee keer geluisterd te hebben erg goed.. In ieder geval weer eens wat anders..

Ik hoor er geen black metal in trouwens..

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2008 16:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geen black idd,

en ik moet hem niet zo hebben.

doet me op een vreemde manier aan Rakoth denken

signature

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-02-2010 19:32 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Studio progress Pt. 2
I know the progress of making new songs have been a bit slow lately. Next week we’re starting to work again. Torstein are currently working on new parts and he will send it to me and I will get behind the drums 24/7 to make the drum tracks. It will be a nonstop progress with blood, swet and tears ’till the pre-productions are complete.

The sound:
We’re going for minimum guitar layers this time and the drum sound will have a natural “garbage” sound. Hammond (Yes, real Hammond) solo or 2. The vocals are leaning over to more clean vocals than screaming. For now these are our ideas for how we want the sound to be. Allthough changes and new ideas will always appear. This time we will use another studio to record the drums and we will find an engineer to mix and record with us. It will be an excited session and new turns in our carreer. And of course an album that will punch you right in the face.

Glenn has left the band
Glenn Ferguson has left the band due to indifferences about musical styles. We wish him all the best in the future.

http://ansursite.com/

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-07-2010 10:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tof!
Ik luister nu Warring Factions weer eens, wat gaaf blijft die plaat

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Northward
Usericon van Northward
Posted 19-07-2010 20:37 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Hm, heb het debuut ooit eens gekocht, maar deed me vrij weinig. De opvolger was een stuk interessanter, maar heeft me ook niet echt weten te pakken.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 17-05-2015 13:43 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Jammer dat deze band ermee gestopt is, Warring Factions blijft een geweldige plaat. Lekker proggy en experimenteel zonder dat het erover heen gaat. Vooral zo'n outro van een track als Sierra Day waar de saxofoon en gitaar prachtig samenspel laten horen!

De leden zijn blijkbaar onder een andere naam (Leixis) verder gegaan, maar het blijft angstvallig stil. Dit zou trouwens helemaal progressieve rock worden, geen metalinvloeden meer.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 17-05-2015 13:44]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com