IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 17 November Headhaunter & Agresion in de Popcentrale!
Haunted Soul
zo beter?
Usericon van Haunted Soul
Posted 31-10-2006 11:35 by Haunted Soul Wijzig reactieProfiel van Haunted SoulQuote dit bericht

Een van de laatste shows van Agresion!! supported door Headhaunter -->> www.myspace.com/headhaunter
check voor tijden en meer info www.popcentrale.nl

always read the small letters below...

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-10-2006 12:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Al enig idee hoe laat Agresión zal spelen?

Sowieso aanwezig

Haunted Soul
zo beter?
Posted 31-10-2006 12:05 by Haunted Soul Wijzig reactieProfiel van Haunted SoulQuote dit bericht

de eerste band begint om 22:00 en daarna is agresion...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 12:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

vent pas je undersign aan, verneukt de layout

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2006 12:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

tada!

Haunted Soul
zo beter?
Posted 31-10-2006 12:46 by Haunted Soul Wijzig reactieProfiel van Haunted SoulQuote dit bericht

zo beter jonge?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 31-10-2006 12:49 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 12:05 schreef Haunted Soul het volgende:
de eerste band begint om 22:00 en daarna is agresion...

Uurtje of 11 dus?

Haunted Soul
zo beter?
Posted 31-10-2006 12:56 by Haunted Soul Wijzig reactieProfiel van Haunted SoulQuote dit bericht

ja zoiets..wij spelen een uurtje...dan ombouwen...zal wel rond 11ven zijn!!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-10-2006 13:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Misschien kom ik wel ff langs.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 15-11-2006 13:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Vrijdag al!!

Ik hoorde van iemand van de Popcentrale dat Agresión van 22.45 tot 00.00 speelt. Houdt dat dan in dat Headhaunter van 22.00-22.30 speelt?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 18-11-2006 13:40 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Was leuk Na het binnenstruikelen over dreads en capuchons, gaf Headhaunter een best aardig optreden. De leadgitarist en de zanger waren, imho, alleen een stuk beter dan de rest van de band. De bassist stond er een beetje bij alsof het zijn eerste optreden in de band was (was hopelijk ook zo?) en de drummer had wel erg eentonig drumwerk.

Agresión was uiteraard weer gaaf, het was alweer een tijdje geleden dat ik ze voor het laatst gezien had. Jammer alleen dat het publiek bijna geen aandacht had voor het optreden en de mensen die het wel gaaf vinden, werden bijna afkeurend aangekeken.

Verder nog even voor de drummer van Headhaunter: Je trekt niet aan iemands haar als ie aan het headbangen is

Afgezien van een deel van het publiek, was het een best leuke avond.

Haunted Soul
zo beter?
Posted 20-11-2006 18:41 by Haunted Soul Wijzig reactieProfiel van Haunted SoulQuote dit bericht

wat lul je nou man?? ik aan iemands haar trekken??
kheb het hele fucking optreden van Agresion in de kleedkamer en de studio gezeten...
dus ik heb geen idee waar je het over hebt..????

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 20-11-2006 19:52 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Dan heb je een enorme look-a-like! Hierbij mijn nederige excuses!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-11-2006 20:30 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Wel lachuh, we staan met Headhaunter in Peppel tijdens de voorrondes van de Metal Bash!!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 20-11-2006 20:45 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

X-Tinxion will kick their asses!

Headhaunter is niet echt slecht, maar duidelijk wel minder dan Headhaunter imho.

Haunted Soul
zo beter?
Posted 20-11-2006 21:08 by Haunted Soul Wijzig reactieProfiel van Haunted SoulQuote dit bericht

hey man maak niet uit joh fuck it..
ey maar ff benieuwd he wie of wat is headhaunter imho dan?? of vraag ik nu iets heel stoms??
cheers erik

Haunted Soul
zo beter?
Posted 20-11-2006 21:15 by Haunted Soul Wijzig reactieProfiel van Haunted SoulQuote dit bericht

ja dus..:D maar ey we zullen zien wie of wat wie zn reet gaat schoppen zolang het maar vet beuken en bangen (zonder aan elkaars haar te trekken ) wordt cheers!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-11-2006 21:17 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

idd, t gaat om de fun hee

Haunted Soul
zo beter?
Posted 20-11-2006 21:24 by Haunted Soul Wijzig reactieProfiel van Haunted SoulQuote dit bericht

uiteraard heej!!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-11-2006 22:32 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Thrasssuhhhhhhhhhhhhhhhhh

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com