|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik. Alleen maar onzin is niet cool.... |
|
Klopt wel aardig ja, maar slotjes zijn nog al overdreven maatregel, kunnen de mod's de threads niet gewoon 'n beetje opschone af en toe door de onzin reacties te verwijderen. |
|
Tja ... wat verwachten jullie allemaal. Wij moderators zouden het graag willen weten. Als we alles dichtgooien is het goed en nu we meer open laten is het weer niet goed. Laat in dit topic maar weten wat jullie willen, dan kunnen wij daar in de toekomst beter rekening mee houden. dank! |
|
Wat 'wij' willen? Da's makkelijk... dat mensen wat langer nadenken voordat ze iets posten |
|
Ik denk dat je het beste veel kunt verplaatsen wat niet in een bepaald onderwerp thuishoort. Toch? Zo is iedereen tevreden! Als er dan mensen aan het zeuren zijn dat er te veel onzin op het forum staat dan gaan ze toch lekker niet naar het onzinforum?? Dan staat alle onzin tenminste wel DAAR en niet over het hele forum verspreid.....goeie opmerking??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik sluit me hierbij aan, maar ik denk dat, dat helaas buiten de macht van de mod's ende admin ligt, maar er werd laatst als ik me dat goed herinner al geopperd 'n forum stukkie te creeren mischien is het een idee: om 'n forum stuk te beginnen waar alleen mensen met 500+ posts en mods kunnen posten, de mensen die zo actief op het forum zijn, gaan vaak veel serieuzer met reply's om een nieuw, beslotener "algemeen forum". |
|
Ik ben al bezig wat topics naar onzin te verplaatsen. Ik kan alleen niet 24/7 op het forum aanwezig zijn. |
|
quote:Ik ook niet... Ik was er altijd 12u/7d maar dat gaat nu ook weer wat minder worden |
|
wat ik er vergeten bij ben te zeggen, is je kan ze wel naar onzin verhuizen, maar een junior member kan daar weer niet komen. Wiegen Meister ! |
|
Oh ja, das waar! Gna, ben ik toch geen junior-member meer! Hahaha! Tsja, waarom is dat eigenlijk? dat je pas in het onzinforum mag als je meer dan 50 posts hebt en waar kan je zien hoeveel posts je hebt??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
in je profiel !!! Maar inderdaad. Gooi al te onzinnige topics maar lekker dicht. Het begint echt uit de klauw te lopen en mensen blijven weg. Dat is jammer. |
|
Ze staan nu in onzin en als de andere die niet kunnen lezen hebben ze gewoon pech |
|
Moet er niet nog een moderator bij dan? |
|
quote: Is dat niet een beetje het idee |
|
quote:Je hebt helemaal gelijk |
|
quote:He he ... ik zat er wel aan te denken ... nog steeds interesse? |
|
Is het alleen niet een idee om de lijn hoger te leggen. Mischien nu nog niet maar ik denk met het oog op het festival (dat toch wel een zwik nieuwe bezoekers op gaat leveren) er wel over nagedacht moet gaan worden |
|
quote: jazeker maar al te graag. |
|
quote: Ik wil ook wel meedingen naar die positie. |
|
quote:Linknl was bij de vorige 'verkiezing' net niet gekozen ... ik had hem beloofd dat hij de volgende zou zijn als er een vacature vrij zou komen. |
|
OK begrijpelijk (mag ik dan mischien festival mannetje achter mijn naam ) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 19-01-2002 16:16] |
|
quote:Dat is goed ... momentje |
|
he bedankt man nu ben ik eindelijk cool [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 19-01-2002 16:35] |
|
Jezus Rajackar jouw koelheid swingt helemaal de pan uit... ... Later in de memoires van Dwaallicht zal te lezen zijn hoe Rajackar van een leuke, spontane jongen veranderde in een verwaande kwast die drie keer per dag z'n neus poederde. |
|
damn die poeder is alweer op |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |