|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
info: ostendfest@gmail.com http://www.myspace.com/ostendfest http://www.ostendfest.com [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 03-12-2006 13:54] |
|
ja, nie slecht signature |
|
Zien dare zeker! |
|
vanzeneigenst awezig vor e zwienewild feestje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Beli. Dit is een Nederlandstalig forum, gij etterige Vlaming. |
|
quote: Pfft, de organisatoren van dat fest zullen me wel begrijpen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
vanneigenst, en snaack het is al massas lang geleden dat ii je gezien heb, kom duis ook gerust eens af. |
|
flyer + website online |
|
wuk zegdju dovan! signature |
|
Met een beetje geluk word Audiopain nog toegevoegd aan de line-up...hopelijk heb ik woensdag de bevestiging Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
audiopain? van de split met Amok? obees! signature |
|
Yep, de Noorse Audiopain. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zitten jullie wel op et juiste topic? want alle bands worden via mij toegedoegd aan de affiche dacht ik, en deze is nu compleet. |
|
Yep, als het goed is heeft Aleksey dan contact met jou Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
vetten buffel is u bitje zat signature |
|
quote:Jammer dat dat dan weer niet andersom is. Liefst nog met Messiah op zang |
|
quote: VET!!! Da zou nog eens een verrassing zijn Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ik weet niet wat hie gande is, maar ik heb met nog niemand contact gehad over deze band en vind het dan ok vreselijk dat er zo achter onze rug gezeverd word, maar gelog me vrij da kans dat er nog een band bijkomt is enorm klein. |
|
Vreemd, zal er eens achteraan gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het is opgelost, bericht is via iemand anders gegaan, hier kan ik dan ook bevestigen dat ze niet komen. |
|
OK, thanks, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jup, en hopelijk is dit de laatste keer dat ze iets achter ons gat proberen te regelen op een forum. |
|
Hmm als Ostendfest nou Memento Mori presenteerde... |
|
quote: Op zich wel jammer maarre... geen afbreuk aan de bestaande line-up hoor! Ook puik en zoals gezegd doen we ons best om hierbij te zijn Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Maak maar dat je er vroeg bent, wie toekomt voor de eerste band krijgt |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |