|
Auteur: |
|
|
De Dynamo-Site is weer up to date, maar hij brengt tussen de regels door het nieuws dat we maar beter allemaal, Wacken en Graspop kaartjes kunnen gaan kopen. i.p.v. valse hoop te koesteren. http://www.dynamo.nl |
|
IK heb het ook gezien idd ... we krijgen de ballen |
|
Nou dan krijgt Dhr. van esch de ballen terug! |
|
Belachelijk, die site is dik een jaar niet ge-update, en nou wordt er zo lullig gedaan. voor die hele dynamo schijt Ik, Wil Schuurman |
|
hoor ik daar Graspop...? |
|
quote: Waarschijnlijk gewoon indoor in de Dynamo zaal? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik denk het niet, dan wordt het of vre-se-lijk vol, of is het binnen een dag uitverkocht. Of niet? |
|
De Dynamo zaal => DOA café in Eindhoven? Dat is er tegen die tijd misschien niet meer. Dit heb ik ook maar van iemand gehoord, maar die persoon beschouw ik toch als een vrij goede bron, en ze komt er vaker als ik: Het gebouw waar DOA café in zit moet gesloopt worden, en er is nog geen nieuwe locatie gevonden voor deze mooie kelder . |
|
Nou dat hoorde ik vorig jaar al. En volgens die gast zou het vorig jaar september al dicht zijn dus het valt wel mee denk ik zo so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Het word hoog tijd dat er eens wat LANGHARIGE headbangers in het Dynamo bestuur komen. Een groep die weet van aan pakken !!! Midden in het land zijn er alleen maar weilanden en koeien ?!?!?!?!?! Dus hoezo geen plek ???? Het zijn een stel koeie neukers !!! En wij mogen de Ballen krijgen. Leuk hoor !! Wiegen Meister ! |
|
quote: Hmm hoezo randstedelijke arrogantie .. In het midden van het land ligt Utrecht ... |
Index / Concerten |