|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Hoezo ? Is toch gewoon normale vraag... |
|
Gewoon saven en groter maken.... Korreltjes voor lief nemen of er zelf aan shoppen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
©? |
|
Ik weet ff niet waar anders maar er zit me nu dus al jaaaaaaren iets flink dwars... *scheet* Zo, dat was eruit. Nee wat ik me afvraag, waarom is deze -> <-- omschreven als : bla Als ik moet lachen voel ik me helemaal niet bla. Wat is bla voor een emotie? |
|
Het is een praatsmiley die iedereen gebruikt als lachsmiley. |
|
quote:In feite hebben we geen lachsmiley? |
|
Het is een metalforum. |
|
Klopt, de mods hebben dan ook geen humor. |
|
En metalheads lachen niet. |
|
Wie zich zelf een metalhead noemt is sowieso sneu. |
|
Nee een metalforum dan. Ik zie ze er al elke dag rondhangen. |
|
quote: En waarom dat nu weer? Hoe zou jij jezelf dan benoemen als het om je muziekkeuze gaat? Nog zo stoere internet warrior. |
|
Je bent aidslijer, je hebt aids. Je bent metalhead, je hebt metal? Gewoon Piet Klaas luistert metal. Metalhead impliceert dat je enkel metal luistert. Te nauw mijns inziens. |
|
quote: Van alle markten thuis. |
|
Hoe zou jij jezelf dan benoemen als het om het bereiden van pastagerechten gaat? wtf is dat nou weer voor vraag. Waarom zou je jezelf een benaming moeten geven en in een hokje moeten plaatsen? |
|
quote: Echt niet! Metalhead impliceert dat je kop van metaal is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Een metalen paat voor de kop ja. |
|
Mijn oprechte excuses dat ik als stompzinnig kuddedier mij mengde in deze discussie, veelzijdige ontwikkelde individuen. Als iemand aan mij vraagt wat voor muziek ik luister ga ik geen genre's opsommen (als dat al mag, want hokjes zijn ontgetwijfeld gay) maar zeg ik maar dat ik metal luister, waarmee ik uiteraard bedoel dat dat mijn favoriete muziekstroming is, niet dat ik mij daar LOUTER toe beperk. Of ik nu 'van metaal ben' of zou 'impliceren dat ik mij volledig beperk tot metal' boeit me dan geen reet. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Waarom geen genre's opsommen? Doe ik wel altijd. |
|
Goh ... wat een boeiend onderwerp ... |
|
quote: Dat is toch wel een goeie manier om je favoriete soort muziek uit te drukken. Voor veel mensen is trouwens alleen Metal al genoeg om te kunnen constateren naar wat voor muziek je luistert. [Dit bericht is gewijzigd door Ra58 op 01-11-2007 17:52] |
|
als in blabla. edit: [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 01-11-2007 17:53] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:"die herrie" |
|
De " " en de " " werken bij mij prima op msn hoor. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |