|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe vinden jullie The Exploited? Ze hebben getekend bij Nuclear Blast en werken aan een nieuw album! Metal Archives: http://www.metal-archives.com/band.php?id=26220 Myspace: http://www.myspace.com/exploitedarmy Official: http://www.the-exploited.net |
|
Nuclear blast is er snel bij. |
|
quote: Live: 02-12-2006 ( www.speedfest.nl ) Album: 2007 [Dit bericht is gewijzigd door Cradle Of Filth op 03-11-2006 23:43] |
|
quote:ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
was er vroeger kapot van haha |
|
The Exploited heerst! "Troops of Tomorrow" is een ware punkklassieker natuurlijk maar persoonlijk vind ik een later album als "Beat The Bastards" werkelijk geweldig ook al hangt dat tegen pure crossover aan. Getekend bij Nuclear Blast ja? voor hoeveel albums? Wordt wel weer eens tijd voor een nieuw album, vorige is alweer uit 2003 als ik me niet vergis. |
|
quote: Maar The Exploited is natuurlijk wel een zeer perfectionistische band die altijd voor de hoogste kwaliteit gaat... |
|
lol??? Nuclear Blast??? die mannen zitten toch bij Dreamcatcher? signature |
|
zo weinig reactie in dit topic Exploited is toch wereldverspreid? signature |
|
Exploited is gaaf. Ik heb er aardig wat LP's van, en ik heb vroeger met m'n eerste band 'Sex & Violence' en 'Dead Cities' gecoverd. Bareuh... |
|
Sex & Violence coveren!!??? daar is waanzinnig veel op geoefend waarschijnlijk ik hou wel van de laatste cd signature |
|
quote: Vooral het uitvogelen van de tekst was nog een zware dobber... Bareuh... |
|
en weten na hoeveel minuten je We love sex and we love violence moet gaan zingen signature |
|
Chaos is my life!!!...whaa, heerlijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik had er al tijden een aantal albums van op de pc staan, maar nooit echt goed de moeite genomen het te beluisteren. Jammer genoeg eigenlijk, aangezien ik dit momenteel een hele gave band vind. Zowel de oude kwalitatief slecht opgenomen nummers tot de -bijna- thrash klinkende nieuwere meuk. Gave band! |
|
Het interview met Wattie op DOA 1996 op TMF is nog altijd een running gag "Ro' 'alford you fucking poof you!" 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Beat the bastards is de beste, en toch één van de meest recente. Heb ze met die tour in de Willemeen gezien, nog nooit zo'n pit gezien. Een bult punx en skins in de pit, het ging erop! Wattie trapte nog één van de skins die zat te zieken vanaf het podium vol in zijn bakkes. Zelf ging ik ook onderuit, met een wit t-shirt van Bert van Kamagurka aan. Die zat enkele seconden later van onder tot boven onder de voetstappen. Gelukkig stond ik zo stijf van drank en adrenaline dat ik hier niks van gevoeld heb. En dat accent van Wattie blijft geweldig, zelden iemand zonder verstaanbaar te zijn zoveel horen vertellen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Fuck The System signature |
|
Bareuh... |
|
Ook ooit niet onverdienstelijk gecoverd: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Haha gaaf, die kende ik nog niet. |
|
quote: Heb hier nog een tape van de 'Apocalypse'-tour uit 1981 werkelijk onverstaanbaar en daardoor weer leuk (cult). 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Vanmiddag Beat The Bastards voor een paar euro op de kop getikt. Prima besteding van de euro's. Lekker plaatje. |
|
vind ik ook net als Fuck the System signature |
|
werkschuw tuig. I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |