|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
thor! Thor is 8 jaar en 1,39 meter groot. Dat maakt van hem niet alleen de jongste, maar ook meteen de kleinste deelnemer aan Eurosong for kids. En toch voelt hij zich nu al helemaal thuis op het grote podium. Als hij één dag volledig zijn eigen zin zou mogen doen, at hij zoveel mogelijk frietjes en paella. Hij wil zeker ooit leren skaten, en gaat enorm graag op vakantie naar Spanje. In z'n vrije tijd durft Thor –gewoon voor z'n plezier- putten graven in de tuin en gaat hij trouw elke week naar de zwemclub en de chiro. En anders vind je hem wel in z'n pas vernieuwde slaapkamer! Z'n liedje 'Een tocht door het donker' heeft hij geschreven tijdens een boswandeling samen met zijn opa. Het resultaat is een chiroliedje met een grote C! Producer Peter Gillis heeft voor de professionele afwerking gezorgd. THOR! RULET BEKIJK HIER THOR! http://www.youtube.com/watch?v=IWC_dXsQqZw&eurl= signature |
|
|
|
Drugs kicking in? |
|
Belgische humor? |
|
Huh .. Thor is 1 jaar oud, ong 60 cm hoog en een berner sennen/ collie kruising .... Maar ach .. who's couting .. |
|
Ik ga me slap lachen om de kansloze figuren bij X-factor. Fok die stomach crunches. |
|
die gast is een talent signature |
|
|
|
amen |
|
Hehe, zie ik nu pas, check de url. |
|
Hehe, ja Thor is vet |
|
Hihihih... |
|
Inclusief snorretje |
|
Hehehe, ja. Die gast treed nog veel op, zeg, zie ik op die site. |
|
En laat hollywood ook nog eens verbleken |
|
Boekarest!!!! Thor! gaat naar Boekarest! signature |
|
welke? |
|
signature |
|
wat een dotje^^ |
|
kinderen die proberen te zingen ... verbieden moeten ze dat Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: LIJFSTRAFFEN DEDJU signature |
|
ook een goed plan Faustian Spirit of the Earth |
|
argh Je moeder. |
|
ti ti ti ti titititi signature |
|
http://www.een.be/extra/subsites/eurosongforkids/e_kids_prog_finale/index.shtml?video_1 thor! LIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |