|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik en iets regelen. Ik heb ze toen ook in de Koorn gezien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Je bent zo blont dat je denkt dat regelen het meervoud van regel is? |
|
Blijkbaar, hoe schrijft je het dan? En dan bedoel ik niet de meervoud van regel, iets waar je je aan moet houden. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 19-01-2007 14:03] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik hoop, en ging daar zelf eigenlijk ook vanuit, dat de foutieve spelwijze van het woord 'blond' door de heer Judge M. expres geplaats is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik dacht, ik ga zelf niet op mogelijke fouten zeuren. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik ben ook blont dus ik kan het weten |
|
Was erg vet in de baroeg! Ook Fenris en zelf Murw waren tof Zenial |
|
Het was idd erg vet gister. Het was ook drukker dan ik had verwacht. Murw vond ik wel oke klinken, alleen mocht er wel meer tempo in de nummers. Fenris had ik al meerdere keren gezien, maar vond het dit keer wel erg goed. Geluid was ook dik in orde, zoals heel de avond eigenlijk. Na afloop hun cd 'Offerings to the hunger' gekocht. Sear Bliss kende ik nietzo goed, maar vond ze een goeie show neerzetten. Al met al een lekker vrijdag avondje metal! |
|
Zo meteen maar eens lekker kijken dan; ik ben benieuwd... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was het nog wat? |
|
Heh, ik vond van wel We hebben twee keer lekker staan beuken, Sear Bliss roste de pannen van het dak, Murw opende goed in Baroeg, en Walpurgisnacht was heerlijk vuil en ruig. |
|
Mooi zo Dank voor het leveren van de backline |
|
quote: Ja, zeker Sear Bliss was echt geweldig, alleen de opkomst was echt beneden alle peil voor zo'n band... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ik vond er geen kanker aan. Murw en Sear Bliss waren ultra-saai en Fenris speelde te modern. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Er waren idd. niet veel mensen aanwezig in Dynamo. Wat ik beneden alle peil vond was dat dronken wijf dat bij Sear Bliss op het podium ging liggen. |
|
quote: Dan blijf je voortaan toch lekker weg. Hou je maar bij je NSBM rotzooi Zenial |
|
quote:Op je pik getrapt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee hoor, ik geef alleen goed advies. Het klopt uiteraard wel dat mijn pik uitzonderlijk groot is Zenial |
|
lalala [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-01-2007 19:02] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Of je zet een plaatje ergens waar iedereen hem kan zien |
|
quote:je zou hem moeten zien hoor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nee hoor, er wordt een username en password gevraagt! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:hmmm, klote @home ook hehe zo beter dan? [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-01-2007 19:10] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ach, de dronken klont. Heeft nog een bierbad als cadeautje gekregen toen ze d'r trein moest halen... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |