![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Lijkt me wel grappig . Ik zag ooit een keer een parodie op ironic op de tv . Ozzy als alanis . ![]() ![]() ![]() |
|
IK HAAT TV IK HAAT HET ALLEMAAL IK HAAT SITCOMS IK HAAT DE FAMILIE VAN OZZY een sitcom??? gad-ver-dam-me Sitcoms zijn FLAUW!!! ![]() |
|
Wow kerel, alles nog op z'n plaats? Dit is de eerste keer dat ik jou zo zie reageren. Zo erg is het nou ook weer niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Het was extra dik aangezet van me he, onthoud dat. Je dacht toch niet dat ik ECHT chagrijnig word op een forum? ![]() |
|
Het speelt zich af in huize avondrood? ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Jongens toch...heb er maandag naar gekeken en een half uur strike gelegen...amaai...Sharon(Ozzy's vrouw)was boos omdat de buren(of enkele omstaanders)evergreens aan het janken waren(he's got the whole world in his hands e.d.)Zoon Jack reageerde meteen door keiharde metal door de speakers te jagen en er vloog zelfs puin en overrijp fruit in die gasten hun hof...zou ik ook eens moeten doen... Even later stond de politie aan Ozzy's deur(die ezels van daarnaast,zeker?).Hij lag rustig te slapen op de sofa terwijl Sharon de blauwjassen van tekst en uitleg voorzag... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
kheb al een paar voorstukses gezien en ik lag hélemaal dubbel, OZZY rules zwaar. btw. donderdag 2 mei mtv 18:30 the osbournes. kijken is ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Ik kom van Mars en wat de fok is een sitcom? ![]() |
|
quote: denk aan friends enzo, alleen dat is in elkaar gezet, the osbournes is reality ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Juist. Ergo. ![]() ![]() |
|
quote: je lijkt wel de moppersmurf ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Er schijnt een nieuwe serie 'Ozzy & Jack' te zijn en deze schijnt itt de vorige serie hilarisch te zijn. Weet iemand die waar deze valt te streamen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Streamen is voor kneuzen, dus dat weet ik niet, maar downloaden kan gewoon via eztv. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: En wat vond ik het leuk! En wat viel het me later tegen dat bleek dat zo ongeveer alles in scene was gezet. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |