![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Een cursusje engels zou niet verkeerd zijn. ![]() |
|
Stay brootal! Suck my piss ![]() |
|
quote:LOL ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Die homepage van [donderenbliksem]BEHEMOTH_VAMPIRE[/donderenbliksem] is ook de sjiaaat. ![]() |
|
Do somefing nuttigs yes? Die spelfout weggehaald... ![]() |
|
gaat het ook nog ergens over? Je moeder. ![]() |
|
quote: hahaha godver yeah Je moeder. ![]() |
|
Interesses / hobbies: i'm a Goth a Goth-terror if you wanna know something accept me on messenger : behemoth_vampire@hotmail.com see ya fucking later ! x ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Eigenlijk moeten we hem allemaal adden ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
nu ben ik toch wel benieuwd geworden wat er nou precies speelt ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
vast iets van cradle of filth en children of bodom ofzo, die site en die post bekijkende ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
The Anti Nazi fuckers of the street Sponsert By (Erwin) ![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Bijna goed. Het is de Slayer package met inderdaad cob ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 06-11-2006 20:13] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zei er iemand slayer? SLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRR ![]() |
|
PIT! ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
*voelt blauwe plekken op rug en arm* ![]() "i wish i was a little bit taller..." ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-11-2006 20:26] Je moeder. ![]() |
|
LOL Bruce Banner ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |