|
Auteur: |
|
|
Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Een cursusje engels zou niet verkeerd zijn. |
|
Stay brootal! Suck my piss |
|
quote:LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Die homepage van [donderenbliksem]BEHEMOTH_VAMPIRE[/donderenbliksem] is ook de sjiaaat. |
|
Do somefing nuttigs yes? Die spelfout weggehaald... |
|
gaat het ook nog ergens over? Je moeder. |
|
quote: hahaha godver yeah Je moeder. |
|
Interesses / hobbies: i'm a Goth a Goth-terror if you wanna know something accept me on messenger : behemoth_vampire@hotmail.com see ya fucking later ! x Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Eigenlijk moeten we hem allemaal adden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
nu ben ik toch wel benieuwd geworden wat er nou precies speelt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
vast iets van cradle of filth en children of bodom ofzo, die site en die post bekijkende Je moeder. |
|
waaaaaar!!!??? ik moet daar bij ziiiiijjjjnnn!!!!!!!!!!!! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
The Anti Nazi fuckers of the street Sponsert By (Erwin) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Bijna goed. Het is de Slayer package met inderdaad cob [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 06-11-2006 20:13] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Zei er iemand slayer? SLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
PIT! Je moeder. |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
*voelt blauwe plekken op rug en arm* "i wish i was a little bit taller..." [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-11-2006 20:26] Je moeder. |
|
LOL Bruce Banner |
Index / Concerten |