|
Auteur: |
|
|
|
|
tis niet mijn muziek maar zo'n zolderkamerband is het ook weer niet. wel slecht opgenomen en die zangeres klinkt niet zo helder... en een beetje info is ook geen ramp, bijvoorbeeld de cupmaat van die griet Je moeder. |
|
oe, nee dit is niet echt wat. Toen de muziek begon klonkt het nog enigzins luisterbaar, maar toen de zang (naja, het is meer spreken) er bij kwam gingen mijn oren toch even flapperen, ik vind het gewoon bar slecht. Sorry dat ik het zeg, maar als ik in die band zou spelen zou ik toch echt een andere zanger/es nemen. |
|
Hehehe. OrthodoxBM == Countess Is OrthodoxBM ook in Athena's Lament? Muziek is wel lachen, zangeres vooral slecht opgenomen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-11-2006 1:44] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sorry maar dit klint echt verrot Wat je zegt ben je zelf! |
|
trouwens, nu vraag ik me af of ik dit goed heb maar is het niet athenas lament ipv athena's lament? anders staat er toch athena is lament? ik twijfel even hehe Je moeder. |
|
quote: volgens mij is het Athenas Gayment Wat je zegt ben je zelf! |
|
klinkt behoorlijk als de laatste releases van Countess eigenlijk, haha die riffjes en de sound dan.. die znageres is niet mijn ding, maargoed, muziek is niet onaardig... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Muziek klinkt aardig, maar is voorspelbaar en al 100 keer eerder gedaan (al dan niet 10.000 keer). Geluid is matig, maar goed het is een demo, dus dat vergeef ik ze. "Zang" van de Zangeres is wel onder maat. En iderdaad, meer info zou niet gek zijn. |
Index / Heavy Metal |