|
Auteur: |
|
|
Dus. Feessie bouwen jatog niettan! |
|
quote: Je gaat teveel taal van Mandy overnemen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Woei, in de achterhoek zelfs!! Op fietsafstand.. Denk wel aanwezig!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb zon vermoeden dat ik er ook wel ben. Gaan aanstaand weekend posters en flyers plakken-ronddelen. |
|
He flex, das wel in de buurt, Death Squad vind ik wel okay. |
|
Afgelopen zondag DS nog gezien, was wel vet. Into the crypt nog even op cd gekocht. Against God and Government |
|
quote:Ja we zijn dan ook een echte Rotterdamse band he! Inclusief accent en taalgebruik Don't blush when I rip you open |
|
Je weettog swa! Euhm, sma! |
|
Gaat wel een lompe avond worden denk ik.. |
|
quote: Hehehe, das natuurlijk niet erg treu, ik had hem natuurlijk al lang! (En de demo.) [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 20-11-2006 16:31] |
|
Zo, dat was een vet avondje... Ons optreden verliep op wat kleine dingen na lekker. Mindscan vond ik leuk om te zien hoewel ik het idee had dat het niet altijd even soepel ging. Death Squad, is een leuke band die hun eigen klassiekers op 1 na goed speelden... |
Index / Concerten |