|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wat is er zo mis daar dan? ik ben er nooit geweest ik hoorde alleen dat het een blow cafe is |
|
quote: Precies, dat ja.. en het publiek spoort ook niet. |
|
Habana is veuls te druk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:ja dat heb je mis!!!bij de rotonde zit de giegel cheech and chong zit halverwege de julianastraat schuin tegenover cafe de kalkwieke en kansloos cafe valt best mee!!!flesjes hertog jan verkrijgbaar en dr hangt wel een relaxt sfeertje en idd er mag geblowt worden!!!! |
|
wtf typen is een kunst weetjewel ja gaaf man!!! Je moeder. |
|
quote: Nee heur vuile verliezer cheech en chong zit dus naast die giegel waar het over hebt, als ik het mis heb zijn ze verhuisd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Rectal Smegma speelt ook. Olleej! |
|
Geniale tent dit! vorige keer dat ik er speelde had je dames in bikini achter de bar veel gezelliger word het niet! |
|
Je moeder. |
|
Ik dacht dat Cheech and Chong weer bij elkaar waren. |
|
hm, hoe laat begint het en is er al een speelschema? om 22:26 gaat de laatste bus al Je moeder. |
|
BEUKEN! |
|
He Fedde, weet ie hoe loat t begint? Wij komen ook wel ff kieken, dus loat goan! see you at occultfest! |
|
quote: Dat weet ik nog niet. Als ik die info heb laat ik het jullie weten. Gaaf trouwens dat jullie komen. Wordt het nog een gezellig potje beuken ook |
|
na enige twijfel weten wij (my own mess) nu ook zeker dat we kunnen spelen (we dachten dat metal bash op dezelfde dag was) |
|
Zal het dan toch nog gezellig worden in Ddv? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tuurlijk, het heet niet voor niets het "Helsche Ketterij Festival"!! Dat straalt toch winterwarmte uit, lijkt me zo... |
|
hehe goeie shit he timo, ik heb een bas! ik mail je even over die cd zo Je moeder. |
|
quote: Volgens mij wordt het wel een heerschende avond in Ddv! Heb al een aantal kameraden uitgenodigd dus komt vast wel goed!! see you at occultfest! |
|
Ja ach, als er niets beters te doen is ga ik ook vast wel. Hahaha I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
en ik heb mn moeder uitgenodigd dus het moet wel gezellig worden |
|
quote: Niet dat de kans groot is dat jij ze nog niet hebt, maar de dvd's liggen voor een schappelijk prijsje bij de Free Record Shop. |
|
14.15 Pain Brouwer 15.00 Soundwrapper 15.45 C.B.T. 16.30 One Bullet Left 17.15 Esoftd 18.00 Schweinsteigor 18.45 My Own Mess 20.00 Ancient Forest 21.15 Scheldgeweld 22.00 Rectal Smegma 22.45 Massive Assault |
|
Yes, eindelijk een tijdschema, goed werk spermarcel. Hoeven dus pas om 16.30 aanwezig te zijn, mooi op tijd dus. Wat is C.B.T. voor band? Nooit van gehoord, net als de eerste paar bands trouwens. see you at occultfest! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |