|
Auteur: |
|
|
Vind ze tochwel erg bruut hoor, cdtje hier al 'jaren' liggen, maar nu.. draai hem nog kapot! God hates us all ! God hates us all ! |
|
Is best wel gaaf metaaaaüüüüüüüül!!! |
|
Strapping Young Lad is echt geweldig! City heerscht, en wat ik van Heavy As A Really Heavy Thing (ofzo) ken vind ik ook errug gaaf... 11.45: restate my assumptions |
|
strapping young lad - strapping young lad dat eerste liedje heerscht het meeste en live vooral olé |
|
quote: I am the coming of a new age... 11.45: restate my assumptions |
|
Ja.. SYL is zekers wel gaaf! Het album "City" heb ik hier liggen. Ook werd de videoclip van het nummer 'Detox" wel eens bij MTV (ja écht!). Meesterlijk nummer, en een goede clip. Ook "All hail the new flesh" is een goed nummer. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:\ SYL... Trieste gast |
|
Oh MY FUCKING GOD! Ik kan ook niet wachten tot die CD uitkomt! Ik ben blij dat Devin weer inspiratie heeft gekregen door die vliegtuigen in de Twin Towers! Is dat geval toch nog ergens goed voor geweest. |
|
devin townsend - terria is ook wel bruut "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Terria is ook wel gaaf ... alleen die gitaarpartijen zijn wel erg glad ... |
|
Z'n meest geflipte, totaal uit de lucht gegrepen werk blijft toch wel Infinity. Toen was ie op z'n manische hoogtepunt. mvg wk10 |
|
Jammer dat ik vandag niet op F O R ben geweest want daar speelden ze weer eens. |
|
quote: F O R ? mvg wk10 |
|
Ik heb ze 1 keer live gezien op een festival, daarvoor kende ik ze helemaal niet, maar dat optreden was erg goed en beviel me helemaal. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
De drummer heerscht den pan uit. Lekkere gecontroleerde metal is het. Live zijn ze erg goed ja. Ik word er vaker mee bekogeld, omdat een klasgenoot van mij helemaal gek is van SYL and Devin. |
|
quote: FIELDS OF ROCK !!!!!!!!! |
|
syl was gigantisch vet gister op FoR Gene is echt ubergoed olé |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Heavy Metal |