|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 27 januari 2007 Belgische metalavond met: - Axamenta (melodieuze blackmetal) - In-Quest (groovende deathmetal) - Battalion (oldschool deathmetal) Aanvang 21.00 entree 8 euro [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-01-2007 20:13] |
|
quote:Wat dan volgens jou? |
|
Gave bands |
|
quote:Dat dachten we zelf ook al |
|
Hey wat gek ook ik dacht dat al But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik zou bijna gaan denken dat we goed bezig zijn zowaar |
|
Ja bijna wel man hehe vette line-up hoor , mis alleen nog wel een bepaalde datum op de dynamo site zo rond sinterklaas*kuch* But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Wordt deze week allemaal fijn bijgewerkt. Komen namelijk nog meer bevestigingen aan |
|
quote:Gothenburg. Ook niet puur, maar beter dan melodische black. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*mega-schop* |
|
quote: OP de laatste split vond ik ze nogal op Satyricon lijken, maar dan wel heel erg goed gedaan... Helaas wordt het voor mij lastig; moet de volgende dag op Open Dag van school het goede voorbeeld geven, en een professional die walmt naar alcohol... lijkt me niet slim voor mijn carrière (snotver) Edit: oeps, ik haal altijd op een of andere manier (lang verhaal, heeft niet eens iets met de Belgische herkomst te maken) Panchrysia en Axamenta door elkaar... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 23-01-2007 17:58] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
er worden ook non-alcoholische dranken geschonken hoor. Scheelt je ook een bult koppijn de dag erna |
|
HEUY!!!! Weer mooi geregeld daar in Eindhoven....Zaterdag al bezet voor Molenrock |
|
Idem voor jullie uiteraard Jammer dat het samenvalt idd.. |
|
*schop* |
|
|
Index / Concerten |