|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik echt niks te doen heb kom ik heel misschien wel even lang voor de gezelligheid en t Bier enzo |
|
Joris, jij moet ook gewoon mee! She Said Destroy in Black New York |
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien. |
|
quote:Laatste 2x dat ik ze gezien heb kwam het toch niet echt meer over op het publiek. Ze speelden toen vooral nummers van hun laatste cd. Dat vind ik echt een mindere cd. |
|
Tijdschema voor Tilburg: 20.00 - 20.30 Wolf 20.50 - 21.30 Municipal Waste 21.50 - 23.00 The Haunted |
|
quote: Aanwezig vanavond in Tilburg |
|
quote: Waarom staat het tijdschema voor Tilburg in een topic betreft Groningen |
|
quote:Gaan, anders steek ik je bewusteloos, mjaeh? |
|
quote: hahaha quote: Sjon, je hebt geen keus. Suck my piss |
|
quote: Dan steek ik jou KO |
|
Nu ga je te ver, er zijn grenzen! |
|
quote: Omdat ik het vrij nutteloos vond om een dag vantevoren nog een nieuwe topic aan te maken voor het optreden en Tilburg en zo hebben de Groningengangers ook enig idee hoe lang de bands spelen. |
|
40 minuten Municipal Waste dus. Mooi, kunnen ze Waste 'em All en Hazardous Mutation volledig spelen en ook nog tijd over houden dacht ik zo. |
|
Ze lullen wel redelijk veel tijdens het optreden. Het was gaaf gisteren [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 26-04-2007 15:41] |
|
vanoaf |
|
+1 Zie je daar! (maar 'k herken je toch niet ) |
|
vanoamd: - Blastmaster - Eiermensch - The Chosen - Skullfuck? |
|
quote:en hoe was het? |
|
- Blastmaster - Eiermensch - The Chosen - Skullfuck? - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: IK KOM ER AAN!! HAHAHAH Suck my piss |
|
Wat een emoband is teh Haunted geworden zeg. Suck my piss |
|
hahahaha Suck my piss |
|
Ja idd Wat een scheitband |
|
je, het is niet helemaal meer wat het geweest is helaas....vooral de zanger loopt als een hijgende aap/zombie over het podium met zijn flapoortjes... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |