|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
godver!! |
|
quote: Dat dan weer wel ja Minder ver weg en in een goede periode. Oftewel: Daar ben ik zeker bij She Said Destroy in Black New York |
|
heb 2 plekken over in auto, benzinekosten verdelen, en vertrek vanuit brabant (breda bijv). mail maar ajvdzouwen at gmail punkt com |
|
Unpure uit Zweden ook toegevoegd! quote: |
|
Mooi, werd weer eens tijd om die te aanschouwen. Dat wordt mooi dom drinken, headbangen, lui kapot maken en slapen. |
|
hoho vet grof maar afwezig helaas.. [Dit bericht is gewijzigd door testement op 09-02-2007 23:00] zzz |
|
Haha! ow dolluf fool, je kan mee |
|
|
|
je bestelt de vroeg, dat trek ik niet zzz |
|
He ruudje, ik versta het niet. Spreekt gij nu brabants? |
|
Lord Belial erbij. quote: |
|
Lord Belial, bestaan die nog Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
weer een nieuwe naam: STIGMATIZED quote: |
|
Volgende naam: Steelpreacher (GER) quote: |
|
Owja... en Powervice dus gecancelled... quote: |
|
Los daarvan, ik ben "om", geen Rockhard Festival dit jaar maar liever Festung. Nou nog vervoer Bla |
|
quote:Misschien heb ik nog plek, maar kan het op dit moment nog niet 100% toezeggen... |
|
ik ga neit meer naar Festung... heb al andere vakantie plannen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ik heb nog wel een plek over naar festungggg denk ik |
|
Dodheimsgard speelt hier ook. Maakt het al een stuk interessanter, maar nog niet interessant genoeg voor mij om zover te reizen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ach... weet het niet... ik ga wel (heb mijn kaart al lang) maar weet niet of DHG nog de moeite waard is tegenwoordig. Die nieuwe plaat is volop BOUT !!! Heb ze gelukkig nog in hun goeie periode live mogen zien, maar wie weet... als ze alleen oude shit gaan spelen... |
|
quote: Halloe het is geen Waldrock forum hiero |
|
Nieuwe bands: - Anael - Victimizer (DK) quote: quote: Als ik me niet vergis nog slechts 1 band te gaan en de line-up is rond! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |