|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 8 December Baroeg Covernight VI: Stormrider (NL 80's metal covers) Entree n.n.b. Open 20.00 uur [edit: titel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-11-2006 10:47] |
|
Ik ben er |
|
Hehehe Entree € 7,00. Zaal open 20.00 uur. Aanvang 22.00 uur. Alleen Stormrider zal spelen |
|
Hoeveul speeltijd? |
|
coool, ben ik wel bij denk ik! |
|
|
|
" +1 " uit de titel gehaald. Bruce Banner |
|
Mijn broeder en ik zijn present |
|
Schop! Vrijdag alweer! |
|
Ik zal er ook zijn, heb er zin in |
|
quote:Ik ben er helaas niet Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oh jammer. |
|
quote:ja, ik had best wel weer eens samen een biertje willen drinken. of meer, biertjes. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote:Dat komt vast wel nog een keer, in het nieuwe jaar. Fuck the world and fuck you |
|
*schop* Maar dan spelen ze waarschijnlijk niet zolang als dat ze in Baroeg doen, natuurlijk. |
|
Tot hoe laat zullen ze spelen? |
|
quote: en hoelaat begint de band? |
|
Rond 10 uur, meen ik ergens gelezen te hebben. |
|
Uit de Baroeg-mail: Als extraatje zal de band ons een voorproefje geven van hun nieuwe "side-project" Stormriders of Death (wat zoals de naam al doet vermoeden een deathmetal tribute band is) met Dennis van Severe Torture op zang. |
|
Ik zal ook aanwezig zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Was wel een klotestreek van de NS dat we niet konden gaan naar Stormrider, maar we hebben er uiteindelijk een gezellige avond van gemaakt! |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik was er, Vette band wel, kon alleen de helft van de nummers niet "Sehnsucht" |
|
quote: Maar daar heb je ook de leeftijd voor heee!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |