|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Iets met verstand en jaren ofzo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Lord Worm, ja.damn wat een heerser was dat. ken alleen zijn werk met Cryptopsy. iemand enig idee wat ie nu doet ??? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-11-2006 22:50] Fuck the world and fuck you |
|
Weer terug bij Cryptopsy toch? Vanaf waar ben je gestopt met volgen? |
|
vanaf toen meneer dr uit stapte. Fuck the world and fuck you |
|
OK, zit er weer bij, ik weet alleen niet vanaf wanneer, volgens mij sinds laatste album? |
|
Fuck the world and fuck you |
|
gaaf, hopelijk komen ze snel hierheen. Fuck the world and fuck you |
|
Zijn pas een paar keer geweest. |
|
Emperor - towards the pantheon heeft een scream van ongeveer 25 seconden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mag ik nu ook een langste R&B grunt en scream topic aanmaken? |
|
ik heb net onze live versie van een van onze nummers ff gecheckt en ik zit op 28 seconden [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 16-11-2006 13:48] |
|
Ik had ooit eens een 45 sec. durende chrunt opgenomen, ben deze geloof ik wel kwijt....jammer..Oh en die nieuwe van Marduk, bij blabla Fire, verdomde lang en ziek! [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 16-11-2006 15:47] |
|
Ok, ok.. het is geen grunt of scream.. maar wel een lange schreeuw: Tool - The Grudge Maar ik gok dat die gewoon wat gemanipuleerd is Inter faeces et urinam nascimur |
|
Had op een oud nummer van mijn ouwe band een scream van 40 seconden. Kon ik alleen zittend doen omdat het regelmatig zwart voor mijn ogen werd. Doe ik ook niet meer. Kostte 10 kostbare punten van mijn iq. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Dus je bent ooit NOG slimmer geweest? |
|
Mensen, het gaat toch niet om de lengte! |
|
quote: LOL!!! Volgens mij ben ik niet de enige die dit spontaan gaat nadoen (zonder het echte schijten dan). |
|
Crap ik heb net 48 seconden gescreamed :p Wat je zegt ben je zelf! |
|
Ik net 49 seconden, op de plee. HA HA HA |
|
Die gozer uit home alone kan ook lang gillen Ik zal het is timen:p |
|
hoppa.. gisteren zang opgenomen van nummers van My Own Mess (oude band dus ) op het nummer The Tomb zit een scream van ruim 40 seconden |
|
quote: om de breedte. =) |
|
op cd staat me altijd nog het nummer(tje) van jumpin jesus ,the preacher in gedachten, 21 sec acappela scream + grunt |
|
quote: Die is inderdaad fucking lang, ik hoop stiekem eigenlijk wel dat ie echt is http://www.youtube.com/watch?v=ttn1otpx7zA op 2:46 doet die achterste dude een grunt die de 20 seconden aantikt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |