|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Check vooral eens hun Live At Roadburn 2008 album en dan vooral de dvd. Erg vet. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nieuwe plaat is briljant! Mis helemaal niks en het is stukken sterker als hun eerdere materiaal. Heerlijk! |
|
Ik weet het nog niet. Net niet zwaar genoeg denk ik. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die Joy Division-cover klinkt lekker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
signature |
|
Met de bovenstaande twee heren helemaal eens. Ausserwelt live (in ACU speelden ze Ausserwelt in z'n geheel heb ik me door de band laten vertellen) is een totaal ander monster dan Ausserwelt op plaat. Album is ook prima te pruimen maar lang niet zo heftig en intens als live. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Misschien als ik er voor in de stemming ben. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb net voor het eerst het nieuwe album geluisterd. Wat een geweldige muziek, hier was ik al een tijd naar op zoek. Heerlijke sfeer en ook fijn dat het instrumentaal is. |
|
Mhm, de eerste is niet instrumentaal, heeft toch ook wel iets. Maar vind die laatste beter. |
|
De zang op Nord vind ik ook erg goed. |
|
quote:De eerste was geen heer Ik poste dat stiekem. |
|
Super muziek! |
|
quote: Mijn excuses. Op een of andere manier dacht ik dat je een man was. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik typte ook onder het account van m'n man |
|
quote: Waarom was ik niet uitgenodigd op de bruiloft? |
|
Oh, als we gaan trouwen, ben jij uiteraard de eregast. Zonder jou, was het niks he? |
|
ik vind het maar saai. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
oef! ik dacht al dat de plaaty van het jaar vaststond signature |
|
quote: Van jou verbaasd me dat niks ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Na 5 minuten nog geen blastbeat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat maken ze goed met twee drummers . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
Ik heb de nieuwe nu ook eindelijk in huis. Groot verschil met Nord, meer richting de post-rock. Maar het is echt een prachtige schijf geworden. |
|
Gisteren gezien in Magasin4 (Brussel) wat een geniale band!! was er echt compleet weg van Ausserwelt in zijn geheel met nog een extra nummer ik moet duidelijk eens op zoek naar ouder werk van ze toch maar Ausserwelt gekocht |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |