IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Schraapstaal (Power Metal uit Nederland!)
Antiklontermiddel
Kunstmatig, natuurlijk.
Usericon van Antiklontermiddel
Posted 09-11-2006 16:13 by Antiklontermiddel Wijzig reactieProfiel van AntiklontermiddelQuote dit bericht

Dames ende Heren,

Bij deze misbruik ik dit forum even heftig om een zeker Power Metalband uit Vlaardingen te promoten, waar ik zelf dus ook in speel. =P

http://www.myspace.com/schraapstaalheerscht

We spelen Power Metal met hier en daar een vleugje prog, beetje black, en van alles nog een beetje meer. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen, behalve dan dat je moet luisteren. Heb je kritiek? Mooi, dat kunnen we wel gebruiken. =) De nummers die op MySpace staan zijn redelijk oud, en zijn niet heel erg te vergelijken met ons nieuwere repertoire. Wil je nieuwe nummers horen, houdsn vooral de MySpace pagina in de gaten (totdat we eindelijk een eigen website hebben ).

Geniet!

If you disrespect my singing, I will feed you to a Kraken!

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-11-2006 16:37 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Haha, ik vind het vet!

Rolf
Rock 'n Rolf
Usericon van Rolf
Posted 09-11-2006 16:39 by Rolf Wijzig reactieProfiel van RolfQuote dit bericht

Niet echt mijn ding. Owja, je zei ook dat er ook stijlen als prog en zelfs black in verwerkt zijn, maar die hoor ik er niet echt in terug...

Wat je zegt ben je zelf!

Antiklontermiddel
Kunstmatig, natuurlijk.
Posted 09-11-2006 16:45 by Antiklontermiddel Wijzig reactieProfiel van AntiklontermiddelQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2006 16:39 schreef Rolf het volgende:
Niet echt mijn ding. Owja, je zei ook dat er ook stijlen als prog en zelfs black in verwerkt zijn, maar die hoor ik er niet echt in terug...

Klopt, dat zit in ons nieuwere materiaal verwerkt. We hebben een nummer dat enorm naar Black neigt, vandaar. Het materiaal op de website is daarentegen pure Power.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2007 0:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

leuke naam

doen jullie nog iets

signature

Antiklontermiddel
Kunstmatig, natuurlijk.
Posted 11-02-2008 23:54 by Antiklontermiddel Wijzig reactieProfiel van AntiklontermiddelQuote dit bericht

Oh yeah, Schraapstaal heeft tegenwoordig een website:

www.schraapstaal.com

Houdt deze in de gaten voor nieuws over dit weliswaar onbekende doch fabuleuze Krachtmetaalgezelschap.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-02-2008 23:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vanzelfsprekend

signature

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-02-2008 0:04 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Jullie gitaargeluid klinkt als een olifant welke aanaal geïnfecteerd is door een strontverkouden nijlpaard. Verder wel leuke muziek hehe.

Antiklontermiddel
Kunstmatig, natuurlijk.
Posted 12-02-2008 12:25 by Antiklontermiddel Wijzig reactieProfiel van AntiklontermiddelQuote dit bericht

Tsjah, om nou gelijk als verse band een demo van 3000 euro op te gaan nemen is ook wat voorbarig. =P

En wat is er mis met olifanten? Anusinfecties zorgen voor afwisseling, je weet.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-02-2008 12:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Volgens mij heb je geen 3000 euro nodig om het gitaargeluid wat voller te krijgen (vooral het ritmegeluid). Voor de rest klinkt het wel ok (voor zover powermetal dat kan zijn )

EDIT: O en ook het volume van de verschillende instrumenten tov elkaar kan wel beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 12-02-2008 12:30]

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Antiklontermiddel
Kunstmatig, natuurlijk.
Posted 13-02-2008 0:00 by Antiklontermiddel Wijzig reactieProfiel van AntiklontermiddelQuote dit bericht

Och, de demo's zijn opgenomen voor 0 euro (bij elkaar opgeteld natuurlijk), voornamelijk om te horen hoe we klinken. De aankomende demo zal van betere kwaliteit zijn. =)

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-02-2008 15:42 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Nederlandstalige band namen zijn echt een dieptepunt, schraapstaal valt daar ook onder, man man dit is toch geen band naam.

Against God and Government

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-02-2008 15:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 0:00 schreef Antiklontermiddel het volgende:
Och, de demo's zijn opgenomen voor 0 euro (bij elkaar opgeteld natuurlijk)

Niet bij elkaar opgeteld was het minder? :')

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-02-2008 19:06 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 15:42 schreef Rotzak het volgende:
Nederlandstalige band namen zijn echt een dieptepunt, schraapstaal valt daar ook onder, man man dit is toch geen band naam.

Ik vraag me af waarom Nederlanders hun eigen taal vaak zo verachten (zeker als het tot muziek komt), zeker omdat over buitenlandse niet-Engelse bandnamen etc. nauwelijks worden bekritiseerd.

Ik vind de naam wel iets hebben, het blijft in ieder geval plakken, al heb ik geen idee wat Schraapstaal dan wel niet is.

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com