IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Oplossing voor het ONZIN probleem?
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-01-2002 17:02 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Is het misschien een idee, om topics die nogmaal gesloten worden, te verplaatsen naar een nieuw gebied, iets van 'afvalbak' ofzo? Of 'prullenbak'?

Als het topic dicht is, dan heb je er niets meer aan, als je hem verplaatst, dan

1. Als je het niet wilt zien, kijk je niet in 'prullenbak'

2. Nu kun je alsnog reageren, soms zijn er nogwel topics die dicht zitten, waar ik nogwl wat aan toe te voegen had

3. De rest van de topics blijft overzichtelijker.

Eventueel zelfs zo maken, dat daar geen nieuwe topics kunnen worden gemaakt, zodat het geen puinhoop wordt, maar alleen gereageert kan worden, op de topics die al reeds bestaan.

Biljant of idioot?


God hates us all ! God hates us all !


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-01-2002 17:08 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

We hebben nu al zoiets als een dump forum ... en daar gooien we af en toe een gesloten topic in. Het dump forum is alleen zichtbaar voor moderators.

Ik zit ook met het idee om alle gesloten topics naar de onderkant van de pagina te gooien ... dan heb je er ook minder last van.

Maar dat moet ik nog ff uitzoeken.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-01-2002 22:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2002 17:02 schreef Ixl het volgende:
Is het misschien een idee, om topics die nogmaal gesloten worden, te verplaatsen naar een nieuw gebied, iets van 'afvalbak' ofzo? Of 'prullenbak'?

Als het topic dicht is, dan heb je er niets meer aan, als je hem verplaatst, dan

1. Als je het niet wilt zien, kijk je niet in 'prullenbak'

2. Nu kun je alsnog reageren, soms zijn er nogwel topics die dicht zitten, waar ik nogwl wat aan toe te voegen had

3. De rest van de topics blijft overzichtelijker.

Eventueel zelfs zo maken, dat daar geen nieuwe topics kunnen worden gemaakt, zodat het geen puinhoop wordt, maar alleen gereageert kan worden, op de topics die al reeds bestaan.

Biljant of idioot?


Zit wel wat in, op een ander forum waar ik ooit kwam hadden ze ook zo'n rubriek. Er werden daar geen topics gesloten, maar ze werden naar die rubriek toe verplaatst ipv gesloten. Daar konden in die rubriek wel topics aangemaakt worden, maar die rubriek fungeerde dus ook een beetje als "onzin"-rubriek.Dus de optie om in die rubriek topics aan te kunnen maken kan dan idd weggelaten worden op ZM.

Op dat andere forum heette het "de brandstapel", hier zou het "hellfire" of zo kunnen heten?


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen