|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Avantgarde/Jazz/Prog Black Metal http://www.myspace.com/inlinguamortua http://www.inlinguamortua.com/ quote: MP3: * http://inlinguamortua.com/wp-content/uploads/2006/03/track_7.mp3 Zo, klinkt erg gaaf zeg! "Rauwe" avantgarde Black Metal met jazzy toeters en bellen, blazers, orkest (zonder de cheese) tot aan electronische beats en geluiden. Ach eigenlijk zegt de promo TXT al genoeg maar wat is dit zeer verfrissend spul! Godver wat een muzikale gasten zijn dit.. Album komt begin volgend jaar uit, hebben! (ben ik hypnos voor?) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-11-2006 3:22] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nou, idd. toeters en bellen. die had ik als kind ook al. Fuck the world and fuck you |
|
quote:ik ben grappig nou zeg. jij bent om te huilen. en nee, ik ga niet luisteren, jees zeg, kom nou. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, zelf weten... jammer dat het topic meteen weer verkloot is. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Klinkt apart. Maar wel erg gaaf, zeg. |
|
Die mp3 klinkt helemaal niet verkeerd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vind vooral die blazers supervet! Goeie tip dit! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
gaaf = vaker luisteren. Suck my piss |
|
\\\\hmm zo op het eerste gehoor vind ik het niet zo bijzonder klinken, maar dat kan aan die slechte myspace samples liggen, of wie weet moet ik het net ff wat vaker horen...we shall see en @ mental... bek houden als je niets zinnigs te melden hebt iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: check de mp3 (trompet solo tijdens een blastbeat niet bijzonder? ska achtige invloeden niet? triphop? korg? hehe) vind ik tevens ook het gaafste nr van de tot nu toe 3 beschikbare nrs, maar ben erg benieuwd naar het volledige album! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-11-2006 3:22] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Trompet/trombone in black metal? Gebruikt men wel vaker. Maar neuh, vind dit ook niet echt boeiend. Zeker niet onaardig, maar vernieuwend enzo.. nee dat niet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-11-2006 3:30] |
|
quote:Mja, dat hoorde ik dus niet op dat eerste nummer op de myspace...maar ik zal morgen nog eens verder luisteren als ik wat wakkerder ben... de beschrijving klonk me iig goed in de oren, dus... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Het is zelfs een riedeltje wat ik veel weg vind hebben van een nummer van Sear Bliss. |
|
Die zijn live erg tof iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
mweh, niet zozeer de trompet (welke 'rauwe'BM bands maken daar nog meer gebruik van? Lugubrum heeft ook zo iets, maar verder? Solefald is te soft en geen BM imo), maar gewoon de combinatie van allerlei elementen die het voor mij speciaal maakt, en dus tevens dat het niet aan gas terugneemt en vrij rauw blijft. daarnaast is het ook gewoon een fijn potje (symphonic) BM! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-11-2006 3:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit klinkt vet! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Blazers "an sich" zijn niet erg vernieuwend nee, ook niet in black metal. Maar het lijkt wel alsof de band af en toe opeens in jaren-70-prog-modus schiet (vettig) met die blazers, soms jazzy en soms wordt naar triphop-beats gegrepen... en dat is wel vernieuwend denk ik, ik heb het in ieder geval nog niet op deze manier gehoord. Vet Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Jep, deze combi is wel nieuw ja, gaaf zeg dit. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kijk 's aan...meer mensen die deze band hebben ontdekt...cool. Kan er zelf goed naar luisteren...ben benieuwd naar een volledig album Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb de mp3 met beter geluid inmiddels mogen horen en zo zeg dat klinkt inderdaad niet verkeerd iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Gaaf dit |
|
Vette shit! Lekker moderne mix, wel apart dat de vocalen dan weer extreem jaren 90 zijn, hehe. edit: Mp3s 1 ander MaiSpees nummers: http://www.inlinguamortua.com/wp-content/uploads/2006/03/track_1_and_2.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-11-2006 10:49] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
bja... ik had er meer van verwacht beetje teveel melodrama signature |
|
Nieuw project van de gastem van ILM: Angst Skvadron. Flukt is dit jaar uitgekomen op Agonia Records en is zeker een goed album. http://www.myspace.com/angstskvadron "An incredibly interesting band, Angst Skvadron is the brainchild of Norwegian musician T. Nefas, known for his work in Urgehal, Kvist, In Lingua Mortua, Vulture Lord and Beastcraft, among others. Angst Skvadron is by far his most progressive project to date. 'Flukt' melds '90s black metal with '70s prog rock/metal. Disharmonic, melancholic, misanthropic and insane. Ably assisted by master keyboardist Lars Froislie (Wobbler, In Lingua Mortua, Endezzma, ex-White Willow)." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |