IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metalcamp 2007 Tolmin, Slovenie Vorige pagina | Volgende pagina
mrugly
Usericon van mrugly
Posted 17-04-2007 23:19 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Rechtstreeks vanaf Dong op naar Slovenië
De vakantieperiode wordt steeds voller geboekt ...

Line-up bevalt prima ....
Ga zeker de vogende band bekijken,

- AMON AMARTH
- ENSIFERUM
- GRAVEWORM
- HATEBREED
- IMMORTAL
- KORPIKLAANI
- MOTÖRHEAD
- SEPULTURA
- SODOM
- THE EXPLOITED
- UNLEASHED

Maar belangrijker .... heerlijk vakantie vieren

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 18-04-2007 0:35 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

En om natuur naar the Embodiment.. wel een beetje het thuisfront steunen.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

EvilPete
Embodimetal
Usericon van EvilPete
Posted 18-04-2007 1:51 by EvilPete Wijzig reactieProfiel van EvilPeteQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.nu

... dat vind ik lief

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 02-05-2007 1:56 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ik ben van plan om vanuit Eindhoven richting Slovenie te gaan rijden en nu vroeg ik me af, of er meer mensen uit regio Eindhoven daarheen gaan. Ik heb namelijk nog een aantal zitplaatsen over in mijn auto. Dus voor degene die interesse heeft, mail me maar op mijn PM.

an evil incarnation of DEATH!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-05-2007 7:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 1:56 schreef Dark incarnation het volgende:
Ik ben van plan om vanuit Eindhoven richting Slovenie te gaan rijden en nu vroeg ik me af, of er meer mensen uit regio Eindhoven daarheen gaan. Ik heb namelijk nog een aantal zitplaatsen over in mijn auto. Dus voor degene die interesse heeft, mail me maar op mijn PM.

Er is hier geen PM.

Dark incarnation
Posted 02-05-2007 8:42 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 7:39 schreef MMayo het volgende:
Er is hier geen PM.

Voor jou info, personal mail in mijn profiel
Dus als je met me mee wil

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 02-05-2007 13:39 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Bla

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-05-2007 17:34 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

die hamburgers waren geniaal ja

rest vh fest ook trouwens! zinin!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-05-2007 18:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 8:42 schreef Dark incarnation het volgende:
Voor jou info, personal mail in mijn profiel
Dus als je met me mee wil

Das toch gewoon mail in profiel.
Al die hippe afkortingen tegenwoordig.. wil Judgie niet?

Dark incarnation
Posted 02-05-2007 22:48 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Even nog eens omhoogschoppen...*schop* Judge jij interesse in een zitplaats? Of wellicht nog andere? Let me know.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-05-2007 23:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 april 2007 23:19 schreef mrugly het volgende:
Rechtstreeks vanaf Dong op naar Slovenië
Hehe, zo deden wij dat vorig jaar . Wel nog 3 dagen elders in Slovenie gekampeerd..

quote:
Op 2 mei 2007 22:48 schreef Dark incarnation het volgende:
Judge jij interesse in een zitplaats?
Zeer vriendelijk aangeboden van u maar ik heb mijn vakantiedagen allemaal al opgenomen.

Wie bent u trouwens?

Dark incarnation
Posted 02-05-2007 23:15 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 23:12 schreef Judge M. het volgende:
Hehe, zo deden wij dat vorig jaar . Wel nog 3 dagen elders in Slovenie gekampeerd..

Zeer vriendelijk aangeboden van u maar ik heb mijn vakantiedagen allemaal al opgenomen.

Wie bent u trouwens?

De naam is Joost, wellicht heb je mijn porum wel eens ergens gespot, want ik ga geregeld naar metalconcerten en kom ook regelmatig in Dynamo
Maar goed, misschien een ander keertje een pint drinken dan

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 03-05-2007 16:14 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 23:12 schreef Judge M. het volgende:

Zo ga ik dat dit jaar ook (weer) doen! Maar eerst een kleine omweg. Van Hellfest uit Nantes doorvliegen naar Helsinki voor Tuska. Dan een weekendje uitrusten in NL met Waldrock. Van Dong door naar Metalcamp en dan weer een rustig weekendje NL met Stonehenge. En dan weer 4 weken op pad voor WOA, PartySan, Summerbreeze en Hole In The Sky. Dan een weekendje in NL met Occultfest. Dat valt gelukkig niet samen met Hellflame dit jaar, wat de week erna is.
Dat wordt alweer een zomer om nooit te vergeten

Bla

Dark incarnation
Posted 05-05-2007 2:36 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Helaas het feest gaat niet door voor mij...... Kan geen vrij krijgen, laat staan dat ik iemand mee kan nemen naar Slovenie. Voor degene die wel gaan, veel plezier!!!

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 07-05-2007 19:33 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Nog weer twee reden meer om te gaan ...

Satyricon en Pain zijn bevestigd

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 09-05-2007 16:18 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Ik weet nog niet of dit jaar gaat lukken,
maar ik moet en zal er dit jaar of in ieder geval volgend jaar heen gaan...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-05-2007 18:28 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

gezellig

EvilPete
Embodimetal
Usericon van EvilPete
Posted 12-05-2007 18:14 by EvilPete Wijzig reactieProfiel van EvilPeteQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.nu

Dan lijkt het me weer de hoogste tijd voor wat Embodispam

Steun ons in onze optie om op metalcamp te spelen en koop je tickets via ons:

* Week Pass: EUR 104,00
* 3-Day-Pass: EUR 77,00
* 1-Day-Pass: EUR 42,00

We komen ze eventueel persoonlijk bezorgen en je krijgt er gratis onze Legeon cd erbij (voor degene die hem nog niet hebben gekregen, laat het me even weten, krijg je hem alsnog).

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 19:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 18:14 schreef EvilPete het volgende:

We komen ze eventueel persoonlijk bezorgen en je krijgt er gratis onze Legeon cd erbij (voor degene die hem nog niet hebben gekregen, laat het me even weten, krijg je hem alsnog).

Hoi! 2 stuks graag!

EvilPete
Embodimetal
Usericon van EvilPete
Posted 14-05-2007 10:47 by EvilPete Wijzig reactieProfiel van EvilPeteQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.nu

quote:
Op 12 mei 2007 19:19 schreef blonde rockgod het volgende:
Hoi! 2 stuks graag!

Heb ze voor je klaar liggen! en bij me!!! (dit keer wel)

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-05-2007 14:49 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Voor de mensen die nog geen vervoer hebben, er word een busreis georganiseerd vanuit Belgie. info @ de website.

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 23-05-2007 19:39 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 18:14 schreef EvilPete het volgende:

1 weekticket hier graag

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 23-05-2007 20:23 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2007 19:39 schreef Nargaroth het volgende:
1 weekticket hier graag

J! hehe, donderdag even afrijden. Binnenkort moet je even naar de auto komen kijken even CD speler + speakers erin donderen.

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 24-05-2007 14:18 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Hé T Ja ben zeker benieuwd naar die bak. Is die al binnen en zoja; waar staat ie? Ben erg benieuwd Volgende week dan maar eens inwijden met een bier erbij

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 24-05-2007 14:21 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

En voor ik het vergeet.. Succes donderdag! Anders mag D in zijn eentje naar Slovenië rijden

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com