|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
En om natuur naar the Embodiment.. wel een beetje het thuisfront steunen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
... dat vind ik lief |
|
Ik ben van plan om vanuit Eindhoven richting Slovenie te gaan rijden en nu vroeg ik me af, of er meer mensen uit regio Eindhoven daarheen gaan. Ik heb namelijk nog een aantal zitplaatsen over in mijn auto. Dus voor degene die interesse heeft, mail me maar op mijn PM. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Er is hier geen PM. |
|
quote: Voor jou info, personal mail in mijn profiel Dus als je met me mee wil an evil incarnation of DEATH! |
|
Bla |
|
die hamburgers waren geniaal ja rest vh fest ook trouwens! zinin! |
|
quote: Das toch gewoon mail in profiel. Al die hippe afkortingen tegenwoordig.. wil Judgie niet? |
|
Even nog eens omhoogschoppen...*schop* Judge jij interesse in een zitplaats? Of wellicht nog andere? Let me know. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Hehe, zo deden wij dat vorig jaar . Wel nog 3 dagen elders in Slovenie gekampeerd.. quote:Zeer vriendelijk aangeboden van u maar ik heb mijn vakantiedagen allemaal al opgenomen. Wie bent u trouwens? |
|
quote: De naam is Joost, wellicht heb je mijn porum wel eens ergens gespot, want ik ga geregeld naar metalconcerten en kom ook regelmatig in Dynamo Maar goed, misschien een ander keertje een pint drinken dan an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Zo ga ik dat dit jaar ook (weer) doen! Maar eerst een kleine omweg. Van Hellfest uit Nantes doorvliegen naar Helsinki voor Tuska. Dan een weekendje uitrusten in NL met Waldrock. Van Dong door naar Metalcamp en dan weer een rustig weekendje NL met Stonehenge. En dan weer 4 weken op pad voor WOA, PartySan, Summerbreeze en Hole In The Sky. Dan een weekendje in NL met Occultfest. Dat valt gelukkig niet samen met Hellflame dit jaar, wat de week erna is. Dat wordt alweer een zomer om nooit te vergeten Bla |
|
Helaas het feest gaat niet door voor mij...... Kan geen vrij krijgen, laat staan dat ik iemand mee kan nemen naar Slovenie. Voor degene die wel gaan, veel plezier!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Nog weer twee reden meer om te gaan ... Satyricon en Pain zijn bevestigd |
|
Ik weet nog niet of dit jaar gaat lukken, maar ik moet en zal er dit jaar of in ieder geval volgend jaar heen gaan... |
|
gezellig |
|
Dan lijkt het me weer de hoogste tijd voor wat Embodispam Steun ons in onze optie om op metalcamp te spelen en koop je tickets via ons: * Week Pass: EUR 104,00 * 3-Day-Pass: EUR 77,00 * 1-Day-Pass: EUR 42,00 We komen ze eventueel persoonlijk bezorgen en je krijgt er gratis onze Legeon cd erbij (voor degene die hem nog niet hebben gekregen, laat het me even weten, krijg je hem alsnog). |
|
quote: Hoi! 2 stuks graag! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Heb ze voor je klaar liggen! en bij me!!! (dit keer wel) |
|
Voor de mensen die nog geen vervoer hebben, er word een busreis georganiseerd vanuit Belgie. info @ de website. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: 1 weekticket hier graag Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: J! hehe, donderdag even afrijden. Binnenkort moet je even naar de auto komen kijken even CD speler + speakers erin donderen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Hé T Ja ben zeker benieuwd naar die bak. Is die al binnen en zoja; waar staat ie? Ben erg benieuwd Volgende week dan maar eens inwijden met een bier erbij Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
En voor ik het vergeet.. Succes donderdag! Anders mag D in zijn eentje naar Slovenië rijden Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |