|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Check je myspace mailbox Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Morgen al! Tijd om een fijne disco-outfit uit te zoeken |
|
quote: Dat moet je zonder mij drinken...ben er door omstandigheden definitief niet bij. Ik ben ook bang voor vrouwen met zulke grote honden in de kennissenkring. Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote:waar gaat dit nou weer over [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 01-03-2007 19:51] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hierbij dan nog een paar van foto's van gisteravond!! De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
ik ben écht jaloers op jouw foto's, ik kan t echt niet hebben Maar mooie foto's iig! Heb je na de eerste 3 nummers door gefotografeerd als ik het vragen mag? Hier wat van mijn kant Aurora Project Pain of Salvation: Groetjes, Femke |
|
Groetjes terug. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Goede pics trouwens!!! [Dit bericht is gewijzigd door Monstroaxe op 05-03-2007 20:43] "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote: "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
WTF? voor XXL op je knieen geweest? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: neee heeee ik voelde al zoiets aankomen. Nou kijk zonder hem had ik deze band niet live gezien, ff zien paar jaar terug duzzzzz. Spreekwoordelijk hé "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote:zo ik ben weer veeeeeeel te serieus "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
je bent af en toe een raar wijf er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: meestal..enne dat is offtopic. "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote:tssk tuurlijk dat doe ik altijd. kan slecht over pain od salvation praten (zie: on topic!) als ik ze niet ken er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ga ze ff heeeel snel luisteren dan, of check t nummer op mijn myspace. "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote: Yep, inderdaad een puik optreden (af en toe in het bijna donker, ben reuze benieuwd hoe de DVD er uit gaat zien). Het optreden was dusdaning dat ik zaterdag besloten heb om toch ook nog maar in de Biebob te gaan kijken gisteravond. Totaal geen spijt van, het was er zowaar nog beter !! |
|
quote: Volgens mij herken ik jou van progpower..nou ja boeiend. Jeetje nu krijg ik spijt, dat ik het niet doorgezet heb: wilde ook gaan, maar was bang dat het slechter zou worden "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
kon op t laatste moment niet meer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ze moeten eens opschieten met ie dvd grrrr maar ja perfectionistisch enzo...maar wat een show was dat in paradiso: echt hoogtepunt van 2007 "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |