|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat kun je toch ook hier vermelden Als ik naar zo'n optreden zou gaan, zou ik toch graag weten waar het heen gaat, en dubieuze antwoorden als stuur maar een maitlje is ook niet echt motiverend Against God and Government |
|
quote:+1 10 euro is nogal wat voor die 4 bands |
|
beetje jammer jongens , ik houd die info niet voor noppes achterwege , misschien liggen sommige dingen wel te gevoelig. 10 euries is veel,dat weet ik maar wijzelf worden er niks beter van. maar alsnog Maar bij deze : Het is voor een ernstig ziek meisje die momenteel in het ziekenhuis ligt. De gehele opbrengst gaat naar een nieuwe plavuizenvloer met vloerverwarming & de hele kamer wordt opgeknapt , dit alles omdat het meer dan nodig is. & komen natuurlijk BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
daar zijn volgens mij genoeg subsidies voor te krijgen indien het echt medisch noodzakelijk is, lijkt me. |
|
yep, en er niks mooiers dan dat ze de vergoeding voor de rest van het huis kan gebruiken BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Heeft een van de bandleden aambeien ofzo? "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
1 consumptie bij binnenkomst op kosten van de kroegeigenaar waar het georganiseerd wordt! & wel Hertog-Jan op de tap BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Eerlijk waar mensen, wat een trieste posts. It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
quote:Van wie? |
|
niet lopen eierstokken , komen.........steun deze shit,dit meisje is het waard. Dus Judge M , komen krijg je niet alleen een biertje bij entree , daarna ook nog een van mij BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
flyertje toegevoegd BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Het gaat om een meid met kanker geloof ik, ze ligt in het ziekenhuis nu. Met de opbrengst van dit optreden willen ze haar vloerverwarming geven thuis, omdat ze 8 weken in de huiskamer moet liggen (niet op de vloer lijkt mij, pantoffels zijn ook een alternatief). Anyway, ik zie niet in waarom zij vloerverwarming moet krijgen betaald door bezoekers van een metal concert. Voor de opbrengst zou je veel mooiere dingen voor haar kunnen doen. Ondanks dat men plavuizen ging leggen en een mooie aanbieding was voor die vloerverwarming. Verder een mooi idee hoor, iets willen doen voor een ziek persoon.. maar het doel, nope.. geef ik het tientje liever aan wat anders uit. Maar succes. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-11-2006 11:36] |
|
post anders ff niks , je verjaagt anderen! Als je de situatie zou kennen, had je wel anders gereageerd! We lappen overigens de verbouwing van het complete huis van het geld! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: [quote="BALZAK"]omdat het er toch maar bij moet staan dan gezien reakties op andere fora! Het is voor een ernstig ziek meisje die momenteel in het ziekenhuis ligt. De gehele opbrengst gaat naar een nieuwe plavuizenvloer met vloerverwarming & de hele kamer wordt opgeknapt , dit alles omdat het meer dan nodig is.[/quote] [quote="BALZAK"]Zij moet minstens 8 weken na het ziekenhuisontslag in de woonkamer verblijven. ik verwijs U naar: http://utjepap.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1[/quote] Dit staat er nog als aanvulling op een ander fora. Ik verpest nu je feestje? Volgens je reactie op metalfan. Ik verpest niks, ik zet alleen vraagtekens bij het gehele doel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-11-2006 11:38] |
|
dan houdt je vraagtekens toch lekker voor je,ja?????......thanx BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Helaas, te laat. |
|
Sorry hoor, maar ALS ik al geld aan een benefiet spendeer dan wil ik weten waarvoor, door dit vage gedoe vanuit de organisatie vermoed ik dat het doel niet eens duidelijk is ... bezint eer gij begint. |
|
quote: Het is wel duidelijk, ze willen een ziek vriendinnetje van ze helpen door haar een vloerverwarming te geven. Maar goed, ik zie het verband niet tussen vloerverwarming en ernstig ziek zijn. Als het nou was om haar een geweldige dag te bezorgen oid, of een behandeling meebetalen in buitenland dan was het al heel anders geweest. Maar hier zie ik het nut simpelweg niet van in en men wil daar dus verder niks over kwijt. Vragen stellen staat gelijk aan de boel verpesten voor ze, schijnbaar. Jammer. Maar toch, allen succes gewenst. Edit: Wellicht een idee om het als nieuwsbericht op zm of mf te posten op frontpage? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-11-2006 11:50] |
|
Ik zal er zeker zijn.. en ik bedenk me net dat ik m'n vrijwillige donatie nog moet doen.. Vandaag wordt het salaris weer overgemaakt |
|
Hoewel ik het begrijp dat mensen moeilijk gaan doen over 10 euro, ben ik toch van mening dat je er eigenlijk niet over moet zeuren. Gewoon komen of wegblijven, heel simpel. Wellicht was het gezeur niet ontstaan als de entree 7,50 euro was. Maar waar hebben we het nu dan wel over : 2,50 euro verschil. En dan krijg je nog een gratis biertje van de kroegeigenaar zelf ook. Alle vier de bands die spelen betalen zelf ook de entree. Dus da's in ieder geval al 18 betalende bezoekers. En dan nog wat : die vloer is absoluut noodzakelijk als ze thuis wilt herstellen zonder grote kans op infectie. Dus hoe kan je dan zeggen dat het geld maar ergens anders aan uitgegeven moet worden ?!? Wat ik wel begrijp is dat mensen willen weten waarvoor het hele benefietgebeuren nou is. Ik geef mijn geld ook niet weg aan iets waarvan ik niet zeker weet waar het heen gaat. Maar nu weten jullie het, dus geen gemauw meer aub. lampje |
|
quote: Juist, daar zat ik me ook al over te verbazen bij het lezen van dit topic. Als het even kan kom ik ook wel loeren. Eventjes. |
|
ik ben erbij!! Buiten het goede doel om was ik ook wel gekomen... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ook ik zal zéker van de partij zijn. It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
kiek, da's mooi wark .........allen komen veur een lekker potje herrie , bier & plezier BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
ff schoppie noar boven......tot morgen BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |