IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 14.04.2007 NephereX-fest (Vlaanderen)
Wanhoop
Usericon van Wanhoop
Posted 13-11-2006 20:28 by Wanhoop Wijzig reactieProfiel van WanhoopQuote dit bericht

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 13-11-2006 21:10 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Kludde!
Spelen deze heren ook nog in Nederland?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 14-11-2006 13:30 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Theudo, Kludde en Wanhoop op één affiche?
En daar nog eens Wapenspraak bij ook... Damn! Heerlijk!! Zeer mooi hoor! Genoteerd in agenda

Member of the iso-betawuste crew!!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-11-2006 17:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 november 2006 13:30 schreef Snoodaerdt het volgende:
Theudo, Kludde en Wanhoop op één affiche?
En daar nog eens Wapenspraak bij ook... Damn! Heerlijk!! Zeer mooi hoor! Genoteerd in agenda

Ancient Rites en Wapenspraak op één affiche, das pas vuurwerk

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-11-2006 18:43 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Damn. Zijn er lui hier die daar ergens uit de buurt komen en evt. slaapplek hebben?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2006 19:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja hoor!

hierzo!

bij HYPNOS

signature

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 14-11-2006 19:13 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 19:10 schreef Hypnos het volgende:
ja hoor!

hierzo!

bij HYPNOS

psychopaat

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2006 19:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, maar dan wel een lekkere!
nietwaar?

signature

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-11-2006 19:45 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Aanwezig maar slaapplek.. hmm

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 14-11-2006 19:51 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik ga misschien door naar Gent om daar het nachtleven eens uit te proberen en pak daar wel een hotelletje ofzo

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 14-11-2006 21:49 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 19:19 schreef Hypnos het volgende:
ja, maar dan wel een lekkere!
nietwaar?

En aanwezig!

Zwarte Dood
Usericon van Zwarte Dood
Posted 15-11-2006 11:25 by Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van Zwarte DoodQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 19:51 schreef Digerdoden het volgende:
Ik ga misschien door naar Gent om daar het nachtleven eens uit te proberen en pak daar wel een hotelletje ofzo

Op een zaterdag ga je ginds niet teveel vinden qua nachtleven. Alle studentjes zijn in het weekend naar huis bij mama en papa...

Beter om in Dendermonde te blijven en naar de poolbar aan het station te gaan, je kan vandaar ook makkelijker naar Brussel en terug naar Nederland 's ochtends

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 15-11-2006 13:31 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 11:25 schreef Zwarte Dood het volgende:
Op een zaterdag ga je ginds niet teveel vinden qua nachtleven. Alle studentjes zijn in het weekend naar huis bij mama en papa...

Beter om in Dendermonde te blijven en naar de poolbar aan het station te gaan, je kan vandaar ook makkelijker naar Brussel en terug naar Nederland 's ochtends

Hoe is het uitgaansleven in Brussel? Daar kom je zelf vandaan toch?

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 15-11-2006 14:01 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 13:31 schreef Digerdoden het volgende:
Hoe is het uitgaansleven in Brussel?

Franstalig en hoofddoekig!!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 15-11-2006 14:12 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Tegen de franse taal heb ik niets hoor

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 15-11-2006 15:22 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Naja...ik ken het brusselse nachtleven ook niet. De paar keren dat ik er geweest ben was het overdag maar het is mij iig bijgebleven dat ik er alleen frans hoorde en dat ik bijna struikelde over de moslimgewaden en europarlementariërs/eurocraten.
Lijkt me een doodsaaie stad 's nachts.

Als ik mij niet vergis is Brussel bovendien letterlijk geen Vlaanderen meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 15-11-2006 15:26]

Zwarte Dood
Usericon van Zwarte Dood
Posted 16-11-2006 9:39 by Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van Zwarte DoodQuote dit bericht

Het nachtleven in Brussel is niet echt geweldig qua Metal/Rock genre. Voor de gezelligheid hoef je natuurlijk 's nachts ook niet in Brussel rondhangen.
Ikzelf woon op dit moment wel in Brussel maar ben hier ook niet echt thuis

Zoals ik al zei eerder het is beter om in de buurt van Dendermonde of eventueel Aalst te verblijven waar je nog wel wat kan beleven. Poolbar Dendermonde en Negasonic Aalst zijn wel gezellig. In Aalst kan je trouwens ook wel een goedkope kamer huren in de buurt van het station.

Over de communautaire kwesties in België gaan we hier niet uitweiden.

Wanhoop
Usericon van Wanhoop
Posted 01-03-2007 13:53 by Wanhoop Wijzig reactieProfiel van WanhoopQuote dit bericht

Hoeveel kaaskoppen zakker er feitelijk af om ons pattriotisch feestje bij te wonen?

De prijzen zijn bewust Hollands laag gehouden en Dendermonde is immers niet eens zo ver van Sint-Niklaas, Hulst...en ook makkelijk te bereiken met de trein via Antwerpen enzo.

Wees welgekomen. Resereveren doe je door een mailtje te sturen naar info@nepherex.com met je naam. We werken niet met tickets, dus wiens naam vermeld staat op onze lijst betaalt 7 ipv 9 euro aan de kassa.

Er zal nieuwe merchandise voorhanden zijn van Kludde, Theudho, Wanhoop & Heimat.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 01-03-2007 13:57 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik ben er nog niet uit of ik hierheen zal gaan of naar dat festival de week erna.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 01-03-2007 19:47 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2006 9:39 schreef Zwarte Dood het volgende:
Het nachtleven in Brussel is niet echt geweldig qua Metal/Rock genre. Voor de gezelligheid hoef je natuurlijk 's nachts ook niet in Brussel rondhangen.
Ikzelf woon op dit moment wel in Brussel maar ben hier ook niet echt thuis

Zoals ik al zei eerder het is beter om in de buurt van Dendermonde of eventueel Aalst te verblijven waar je nog wel wat kan beleven. Poolbar Dendermonde en Negasonic Aalst zijn wel gezellig. In Aalst kan je trouwens ook wel een goedkope kamer huren in de buurt van het station.

Over de communautaire kwesties in België gaan we hier niet uitweiden.

Ik raad de mensen aan de Brusselse Bronckx van Molenbeek een bezoekje te brengen ;D

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 14-04-2007 15:21 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Schop!
Straks!

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-04-2007 15:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik moet forfait geven, zit vanavond in oostende

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 14-04-2007 15:26 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Wat is er te doen in Oostende?

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-04-2007 15:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 april 2007 15:26 schreef Bleh? het volgende:
Wat is er te doen in Oostende?

msn?

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 17-04-2007 17:39 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Kon niet aanwezig zijn wegens veels te veel werk voor school en stage...

Iemand die korte impressie kan geven van de avond?

Member of the iso-betawuste crew!!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 17-04-2007 18:27 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 17 april 2007 17:39 schreef Snoodaerdt het volgende:
Kon niet aanwezig zijn wegens veels te veel werk voor school en stage...

Iemand die korte impressie kan geven van de avond?

Heimat: korte black metal set, beetje been there done that gevoel, hun 'teutoonse wouden' kon me wel boeien, en het laatste nummer (is dit niet het nummer dat onder bunker verscheen op de lugburz-kompilatie trouwens?) heerste wel.
Wanhoop: in Aalst konden ze me wel boeien, was het meer meeslepend, en scoorden ze natuurlijk met 'countesssssssss bathory', er zat nu precies weinig poer achter.d
Kludde: ze zijn inderdaad een andere kant aan het opgaan, die me bij momenten wel kon boeien (waar het er lekker mid tempo aan toe ging en/of best wel rockte, en dit niet zozeer als de andere black 'n roll), verder poogde ik Primordial-invloeden te horen (een nummer van hun in het eerste nummer van de set te herkennen). Wat ik hoorde zou dus nog kunnen groeien.
W&D: pagan stormfolk thrash attaaaaaaaaak to the bone, voorzien van een vet en snedig geluid, met oa een cover van 'orgasmatron'!
Ancient Rites: het geluid was wederom gene vetten, 't kon me matig tot niet boeien, bracht dan maar de rest van de tijd buiten door...

Je kan me de bout hachelen!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com