|
Auteur: |
|
|
|
|
Kludde! Spelen deze heren ook nog in Nederland? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ancient Rites en Wapenspraak op één affiche, das pas vuurwerk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Damn. Zijn er lui hier die daar ergens uit de buurt komen en evt. slaapplek hebben? |
|
ja hoor! hierzo! bij HYPNOS signature |
|
quote: psychopaat |
|
ja, maar dan wel een lekkere! nietwaar? signature |
|
Aanwezig maar slaapplek.. hmm Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik ga misschien door naar Gent om daar het nachtleven eens uit te proberen en pak daar wel een hotelletje ofzo "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: En aanwezig! |
|
quote: Op een zaterdag ga je ginds niet teveel vinden qua nachtleven. Alle studentjes zijn in het weekend naar huis bij mama en papa... Beter om in Dendermonde te blijven en naar de poolbar aan het station te gaan, je kan vandaar ook makkelijker naar Brussel en terug naar Nederland 's ochtends |
|
quote: Hoe is het uitgaansleven in Brussel? Daar kom je zelf vandaan toch? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Franstalig en hoofddoekig!! |
|
Tegen de franse taal heb ik niets hoor "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Naja...ik ken het brusselse nachtleven ook niet. De paar keren dat ik er geweest ben was het overdag maar het is mij iig bijgebleven dat ik er alleen frans hoorde en dat ik bijna struikelde over de moslimgewaden en europarlementariërs/eurocraten. Lijkt me een doodsaaie stad 's nachts. Als ik mij niet vergis is Brussel bovendien letterlijk geen Vlaanderen meer. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 15-11-2006 15:26] |
|
Het nachtleven in Brussel is niet echt geweldig qua Metal/Rock genre. Voor de gezelligheid hoef je natuurlijk 's nachts ook niet in Brussel rondhangen. Ikzelf woon op dit moment wel in Brussel maar ben hier ook niet echt thuis Zoals ik al zei eerder het is beter om in de buurt van Dendermonde of eventueel Aalst te verblijven waar je nog wel wat kan beleven. Poolbar Dendermonde en Negasonic Aalst zijn wel gezellig. In Aalst kan je trouwens ook wel een goedkope kamer huren in de buurt van het station. Over de communautaire kwesties in België gaan we hier niet uitweiden. |
|
Hoeveel kaaskoppen zakker er feitelijk af om ons pattriotisch feestje bij te wonen? De prijzen zijn bewust Hollands laag gehouden en Dendermonde is immers niet eens zo ver van Sint-Niklaas, Hulst...en ook makkelijk te bereiken met de trein via Antwerpen enzo. Wees welgekomen. Resereveren doe je door een mailtje te sturen naar info@nepherex.com met je naam. We werken niet met tickets, dus wiens naam vermeld staat op onze lijst betaalt 7 ipv 9 euro aan de kassa. Er zal nieuwe merchandise voorhanden zijn van Kludde, Theudho, Wanhoop & Heimat. |
|
Ik ben er nog niet uit of ik hierheen zal gaan of naar dat festival de week erna. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik raad de mensen aan de Brusselse Bronckx van Molenbeek een bezoekje te brengen ;D |
|
Schop! Straks! |
|
ik moet forfait geven, zit vanavond in oostende Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat is er te doen in Oostende? |
|
quote: msn? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kon niet aanwezig zijn wegens veels te veel werk voor school en stage... Iemand die korte impressie kan geven van de avond? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Heimat: korte black metal set, beetje been there done that gevoel, hun 'teutoonse wouden' kon me wel boeien, en het laatste nummer (is dit niet het nummer dat onder bunker verscheen op de lugburz-kompilatie trouwens?) heerste wel. Wanhoop: in Aalst konden ze me wel boeien, was het meer meeslepend, en scoorden ze natuurlijk met 'countesssssssss bathory', er zat nu precies weinig poer achter.d Kludde: ze zijn inderdaad een andere kant aan het opgaan, die me bij momenten wel kon boeien (waar het er lekker mid tempo aan toe ging en/of best wel rockte, en dit niet zozeer als de andere black 'n roll), verder poogde ik Primordial-invloeden te horen (een nummer van hun in het eerste nummer van de set te herkennen). Wat ik hoorde zou dus nog kunnen groeien. W&D: pagan stormfolk thrash attaaaaaaaaak to the bone, voorzien van een vet en snedig geluid, met oa een cover van 'orgasmatron'! Ancient Rites: het geluid was wederom gene vetten, 't kon me matig tot niet boeien, bracht dan maar de rest van de tijd buiten door... Je kan me de bout hachelen! |
Index / Concerten |