|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vertel, dan speel ik ze even door |
|
iig Bitter Haervest .... |
|
Fouten: Het is My Shameful in plaats van My Shamefull Het is Lethian Dreams in plaats van Lethina Dreams Het is Bitter Hærvest in plaats van Bitter Harvest |
|
quote:Dank u! Dat wordt doorgespeeld |
|
Officium speelt trouwens niet als laatste maar als tweede ivm familieomstandigheden. In Eindhoven dus. [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 30-01-2007 22:14] |
|
quote: Bedankt voor de tip, zeker op tijd komen dus. En wel nieuwe nummers spelen. |
|
quote: + 1 + Vikingblood Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik kom niet meer, verjaardagsfeestje (lees gratis bier) gaat voor |
|
Ik ga wel.....naar Eindhoven. Probeer verjaardagsfeestje juist te ontlopen |
|
quote: Eens kijken hoeveel ik me ga vervelen zaterdag, wellicht ook wel aanwezig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Gewoon komen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Precies, geen flauw gedoe.. komen! |
|
quote: Ok, ik zal er speciaal voor jou zijn! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hm zou er best wel bij willen zijn maarja, ik hou niet van reizen + andere dingen aan mn kop nu Je moeder. |
|
SSSSPELVAUDDDENNNNNNNNNNNN Fuck the world and fuck you |
|
quote: Euhmm... nou vooruit dan maar! |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ben jij er ook bij vanavond? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
maar natuurlijk... ik heb wannadiesongs vastgelijmd in mn cd speler, geweldige shit! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Was in Dynamo gisteravond. Jeuhj, nog een lagere opkomst van publiek dan bij verkiezingen van provinciale staten... Was zelf een beetje verlaat i.v.m eerder genoemd verjaardagsfeestje, maar kon nog net een halfuurtje meepikken van Officium Triste....heeeeel mooi. Bitter Haervest-met-ae-aan-mekaar kon me maar bij vlagen boeien. De band daarna...EEN HUIS!...heel goed. De rest heb ik gelaten, ben naar huis gegaan mogen jullie beoordelen. oh ja, nog cd-tje "reason" van OT meegepikt, ben ik nu aan het luisteren.....heeeeeeel mooi (had ik toch die andere ook maar tegelijk gekocht ) |
|
Was inderdaad een goede zet om het in de grote zaal te doen. Gelukkig speelde OT twee nieuwe nummers die me allebei naar meer lieten smaken. BH had een zanger met 'a flair for the dramatics' zullen we maar zeggen. My Shameful was erg goed, jammer dat er toen niet meer dan 10 betalende bezoekers binnen waren... Ik ben toen ook maar naar huis gegaan. Ook omdat de laatste band pas om 23.15 ipv 21.00 klaar zou zijn. |
|
quote: Hmm we hebben je niet gespot toch? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: lol |
|
quote: nee, in ene andere plannen.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |