![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Jezus, da's triest ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zeker aan vette aanrader; dat dan weer wel ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Wat is hier triets aan? Als een band als Metallica of Maiden een horloge uitbrengt (jazeker, ze zijn dr...) hoor je niemand zeieken, maar nu een wat kleinere band het doet is het ineeens triest? Ik vind het wel een slim idee, en ik vind dat ding nog niet eens zo heel lelijk ![]() ![]() |
|
Horloges van Metallica of Maiden zou ik ook niet kopen ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Voor fans van DF, zoals het album van bovenstaande klok, er loopt een identieke tweeling rond in Blackland Blackmass genaamd signature ![]() |
|
Iemand de dvd? ben wel benieuwd of die de moeite is om aan te schaffen ![]() |
|
ligt hier al een maand, kzal er es naar kijken, momentje signature ![]() |
|
ok ![]() |
|
ben nu aan het zien naar live @ 013 duistere intro, ziet er goed uit nu het geluid nog btw, er zitten al 2 dvds in... nice! begint heel dreigend... ok... Matte achter drums ![]() intro is leuk... heel erg stylish, '30 horror here we go wooooooooooo, Matte zijn drums zijn zwaar in de verf gezet! NICe! en niet alleen de double basses. Goeie mix verder, erg verstaanbaar eigenlijk! weinig publieksshots, ma da stoor nie weinig beweging ook, maar das typisch DF KLinkt heeel erg goed, zoals hun live cd, zelfs nog iets beter. Visueel is het ok, goeie kwaliteit. Alleen ja, DF is geen atletisch gezelschap p^vlak van podiumact maar dik ok dus! solo's komen ook goed naar voor signature ![]() |
|
het klinkt debiel, maar het is zo een sterk nummer 666 voices inside ![]() signature ![]() |
|
quote: jep mee eens ![]() ![]() Thanx Hypnos ![]() ![]() |
|
quote: doen jong, ben juist Hail Murder aan het zien dik ok! Ik vind Matte zo ongelofelijk om bezig te zien. Hij maakt er bijna een speed-thrash band van! signature ![]() |
|
Nieuw album Angelus Exuro Pro Eternus komt 18 november uit. Beluister 2 nummers in z'n geheel en de rest 90 seconden: http://www.reverbnation.com/darkfuneral of http://www.metalunderground.com/news/details.cfm?newsid=50149 Klinkt niet slecht... ![]() |
|
My Funeral stond me wel aan ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
nieuwe... nee, ik lust het niet signature ![]() |
|
quote: Mij ook wel ja! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Nummer wijkt af van de andere klinkt zelfs ccommercieel ten opzichte van de rest signature ![]() |
|
Nieuwe album valt me niet tegen. ![]() Ben niet de grootste DF fan. Vind hun nummers niet slecht, maar vaak wel errug op elkaar lijken. Ze proberen op Angelus Exuro Pro Eternus duidelijk hun geluid wat te verbreden. Zo nog maar ff luisteren, voorlopige tips: Demons of Five + titelnummer. (Vette productie btw...) ![]() |
|
Mijn Dark funeral onderbroek zit lekkerder als ik het nieuwe album luister lijkt het wel... ![]() |
|
quote: Deze? ![]() ![]() |
|
Mooi he, en strak zit ie ook... ![]() ![]() |
|
quote: 'Stigmata' is ook een heel gaaf nummer; ik vind dat ze wat van het oude gitaargeluid hebben herwonnen, en dat juich ik alleen maar toe. Ik zal het nummer morgen eens in de Dynamo draaien! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Morgen die nieuwe maar eens een luisterbeurt geven. Bart, heb jij Dark Funeral toen ook op Party San gezien, eigenlijk? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |