|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
OMG... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Stel jij je een kerker voor bij de intro van Dimmu? Volgens mij zegt dat meer over jou dan over de intro. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Neem dan gewoon een nummer van Desiderii Marginis of van Sephiroth, das geen metal, maar wel lekker duister. En zonder gitaren of zang. |
|
Het gaat er niet om wat ik me erbij voorstel. Het gaat erom wat er bij past. Nogmaals, het is voor een toneelstuk. Een spannend, donker/dof stuk. |
|
Void of Silence Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dan kun je beter op de klassieke tour gaan: Mahler, Bruckner, Bach, Rachmaninov, Wagner... |
|
Klassiek is ook oké. Mits het aan de 'eisen' voldoet |
|
Burzum met het album Daudi Baldrs. Dat is veel met piano en zeer sfeercol. Zijn trowuens geen intro's maar wel hele stukken. Subtiel kamerolifantje |
|
Koop 5e van Beethoven. Neem op op tape. Speel tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Klaar Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Intro van Altered Genisis van Blood Red Throne, da's het eerste nummer... Hatseflats |
|
@M. Dan issie wel dof, ja. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-11-2006 20:59] |
|
quote: Je kan natuurlijk ook gewoon 2 dubble deck tape deck's tegen overelkaar zetten, een op play en de andere op record. Niet doorheen praten. Suck my piss |
|
Geeft wel een spannend effect, enge stemmen er door. 'The voices are speaking to meeeee' Ohnee, geen stem er in he? Bummer. Zeg knul, als je mee werkt aan een toneelstuk neem ik aan dat je creatief hoort te zijn. Doe eens! Subtiel kamerolifantje |
|
Waarom maak je zelf niet iets met een band? Lijkt me niet al te ingewikkeld? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ik heb geen band...Het is schooltoneel, ik ben niet creatief daarmee o.i.d. Ik wil gewoon een voor meeste mensen onbekend riedeltje dat spannend/dof/symphonisch is, dat goed bij de sfeer van een kerker past |
|
Oh, "dark dungeon music". Zeg dat dan meteen. Ouwe Mortiis.... die noemde het toendertijd zelf "dark dungeon music", ik vind het volkomen kut maar het schijnt nogal een gevolg te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-11-2006 22:28] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Als er een geldelijke beloning tegenover staat wil ik ook graag wel wat in elkaar draaien hoor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Rasthof Dachau moet je nemen of Zen Savauge signature |
|
Toen ik nog aan school en zooi deed, heb ik ooit eens voor de creatieve lessen thema griezelen voor groep 5 georganiseerd. Hiervoor had ik ook een cd met sfeerstukken erin. Enige wat ik nog weet is dat het een cd was met de naam Heaven and Hell en het hoesje was helder blauw met knalrood van kleur. Van wie het was, geen idee.. maar er stonden dus hemelse tonen en helse stukken op. Dus eh, ga maar zoeken. Weet wel zeker dat dit is wat je zoekt, maar of het nog verkocht wordt geen idee. Ik had dat schijfje toendertijd uit de bieb weg. |
|
quote: The smell of piss. |
|
Probeer Atrium Carceri - Cellblock eens, dat gaat namelijk over kerkers. (en martelingen, helse pijn en sterven uiteraard.) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
doe maar - sinds een dag of 2 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Abruptum one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
'The dark age has arrived' van Dark Funeral loopen Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Finntroll - Krig Darkane - Calamitas Stormlord - The Torchbearer (duurt maar 1 minuut) Uruk-Hai - Hidden Track: komt van het album The Battle en is misschien wel ideaal...20 minuten lang vage shit... Misschien moet je ook even naar Death's Design van Diabolical Masquerade luisteren...Zitten heel veel instrumentale stukken in verwerkt omdat het album eigenlijk bedoeld was als soundtrack voor de horrorfilm Death's Design (film die helaas nooit is uitgekomen). Wat je zegt ben je zelf! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |