IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 'Rustige' Intro's Metal Volgende pagina
Jorisz
Usericon van Jorisz
Posted 15-11-2006 20:33 by Jorisz Wijzig reactieProfiel van JoriszQuote dit bericht

Hey,

Ik heb een vraag. Ik ben een liefhebber van metal. Maar niet heel erg van bands zoals Dimmu Borgir en stuff. Ik houd meer van Rhapsody en Edguy.

Dit staat los van mijn vraag overigens.

Ik heb namelijk nodig:
Een intro/eind van nummers. Er moeten geen:
-gitaren in voorkomen.
-zang in voorkomen

Vooral symphonische, donkere klanken, waarbij je je zo een kerker van voorstellen. Iets van het intro nummer van Cradle of Filth, album Demonition a day (o.i.d ). Of Fear and Wonder van Dimmu Borgir. Hij moet minimaal anderhalve minuut duren, en hij mag lekker dof zijn.
Ik weet dus zelf niet echt geschikte stukken. En het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik heb deze intro's nodig voor mijn toneelstuk. Alvast bedankt.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-11-2006 20:35 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

OMG...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-11-2006 20:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Stel jij je een kerker voor bij de intro van Dimmu?

Volgens mij zegt dat meer over jou dan over de intro.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 15-11-2006 20:39 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Neem dan gewoon een nummer van Desiderii Marginis of van Sephiroth, das geen metal, maar wel lekker duister. En zonder gitaren of zang.

Jorisz
Usericon van Jorisz
Posted 15-11-2006 20:43 by Jorisz Wijzig reactieProfiel van JoriszQuote dit bericht

Het gaat er niet om wat ik me erbij voorstel. Het gaat erom wat er bij past. Nogmaals, het is voor een toneelstuk. Een spannend, donker/dof stuk.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-11-2006 20:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Void of Silence

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-11-2006 20:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dan kun je beter op de klassieke tour gaan: Mahler, Bruckner, Bach, Rachmaninov, Wagner...

Jorisz
Usericon van Jorisz
Posted 15-11-2006 20:47 by Jorisz Wijzig reactieProfiel van JoriszQuote dit bericht

Klassiek is ook oké. Mits het aan de 'eisen' voldoet

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-11-2006 20:48 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Burzum met het album Daudi Baldrs. Dat is veel met piano en zeer sfeercol. Zijn trowuens geen intro's maar wel hele stukken.

Subtiel kamerolifantje

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-11-2006 20:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Koop 5e van Beethoven. Neem op op tape. Speel tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape.

Klaar

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-11-2006 20:58 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 15 november 2006 20:43 schreef Jorisz het volgende:
Het gaat er niet om wat ik me erbij voorstel. Het gaat erom wat er bij past. Nogmaals, het is voor een toneelstuk. Een spannend, donker/dof stuk.

Intro van Altered Genisis van Blood Red Throne, da's het eerste nummer...

Hatseflats

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-11-2006 20:59 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

@M. Dan issie wel dof, ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-11-2006 20:59]

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-11-2006 21:01 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 november 2006 20:55 schreef M. het volgende:
Koop 5e van Beethoven. Neem op op tape. Speel tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape. Speel nieuwe tape af en neem op op nieuwe tape.

Klaar

Je kan natuurlijk ook gewoon 2 dubble deck tape deck's tegen overelkaar zetten, een op play en de andere op record. Niet doorheen praten.

Suck my piss

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-11-2006 21:03 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Geeft wel een spannend effect, enge stemmen er door.

'The voices are speaking to meeeee'

Ohnee, geen stem er in he? Bummer.

Zeg knul, als je mee werkt aan een toneelstuk neem ik aan dat je creatief hoort te zijn. Doe eens!

Subtiel kamerolifantje

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 15-11-2006 22:12 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Waarom maak je zelf niet iets met een band? Lijkt me niet al te ingewikkeld?

~ By the fallen one I shall arise ~

Jorisz
Usericon van Jorisz
Posted 15-11-2006 22:26 by Jorisz Wijzig reactieProfiel van JoriszQuote dit bericht

Ik heb geen band...Het is schooltoneel, ik ben niet creatief daarmee o.i.d. Ik wil gewoon een voor meeste mensen onbekend riedeltje dat spannend/dof/symphonisch is, dat goed bij de sfeer van een kerker past

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-11-2006 22:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Oh, "dark dungeon music". Zeg dat dan meteen. Ouwe Mortiis.... die noemde het toendertijd zelf "dark dungeon music", ik vind het volkomen kut maar het schijnt nogal een gevolg te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-11-2006 22:28]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-11-2006 22:35 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Als er een geldelijke beloning tegenover staat wil ik ook graag wel wat in elkaar draaien hoor.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2006 22:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Rasthof Dachau moet je nemen

of Zen Savauge

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-11-2006 22:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Toen ik nog aan school en zooi deed, heb ik ooit eens voor de creatieve lessen thema griezelen voor groep 5 georganiseerd. Hiervoor had ik ook een cd met sfeerstukken erin. Enige wat ik nog weet is dat het een cd was met de naam Heaven and Hell en het hoesje was helder blauw met knalrood van kleur. Van wie het was, geen idee.. maar er stonden dus hemelse tonen en helse stukken op.

Dus eh, ga maar zoeken. Weet wel zeker dat dit is wat je zoekt, maar of het nog verkocht wordt geen idee. Ik had dat schijfje toendertijd uit de bieb weg.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-11-2006 2:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 22:28 schreef M. het volgende:
Oh, "dark dungeon music". Zeg dat dan meteen. Ouwe Mortiis.... die noemde het toendertijd zelf "dark dungeon music", ik vind het volkomen kut maar het schijnt nogal een gevolg te hebben.

The smell of piss.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2006 2:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Probeer Atrium Carceri - Cellblock eens, dat gaat namelijk over kerkers. (en martelingen, helse pijn en sterven uiteraard.)

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-11-2006 2:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

doe maar - sinds een dag of 2

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Sater
Usericon van Sater
Posted 16-11-2006 6:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Abruptum

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-11-2006 10:42 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

'The dark age has arrived' van Dark Funeral loopen

Dear dirty delightful old drunken old days

Rolf
Rock 'n Rolf
Usericon van Rolf
Posted 16-11-2006 14:06 by Rolf Wijzig reactieProfiel van RolfQuote dit bericht

Finntroll - Krig
Darkane - Calamitas
Stormlord - The Torchbearer (duurt maar 1 minuut)

Uruk-Hai - Hidden Track: komt van het album The Battle en is misschien wel ideaal...20 minuten lang vage shit...

Misschien moet je ook even naar Death's Design van Diabolical Masquerade luisteren...Zitten heel veel instrumentale stukken in verwerkt omdat het album eigenlijk bedoeld was als soundtrack voor de horrorfilm Death's Design (film die helaas nooit is uitgekomen).

Wat je zegt ben je zelf!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com