|
Auteur: |
|
|
It has taken a long time but the Doom Shall Rise website has been updated. The date is April 27 & 28 2007 and it will once again take place at the Chapel in Göppingen Germany. The following bands have been confirmed so far: Centurions Ghost (UK) Dreaming (Germany) Earthride (USA) Faith (Sweden) Forsaken (Malta) Low Man’s Tune (Germany) Mael Mordha (Ireland) Memory Garden (Sweden) Officium Triste (Netherlands) Our Survival Depends On Us (Austria) Serpentcult (Belgium) Stereochrist (Hungary) The Last Supper (Germany) The Gates of Slumber (USA) more will follow... www.doomshallrise.de |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 18-11-2006 14:35] |
|
Hmmm, nog niet echt bands die ik perse moet zien. Op OT na dan. Toch wil ik dit festival echt nog een keer meemaken. Maar ja, vervoer he.... |
|
Hmmm lijkt me wel een grappig feessie .. Eens kijken wat dat kan gaan kosten ... misschien idee om dat samen te doen Doomy/Mark Z? |
|
Is wellicht een optie... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zeker interessant! |
|
*schop* My Shameful en Mirror of Deception zijn toegevoegd aan de line-up. Mijn vriendin en ik zitten serieus te overwegen om er naar toe te rijden, maar ik heb mijn vrije dagen eigenlijk hard nodig dit jaar... |
|
Hmpf, ik zit zeer slecht in de vrije uren en die periode is ommeunig druk op m'n werk ... |
|
Wat een gaaf album is de nieuwe Mael Mordha toch. Ik vind het alleen niet doomy. Maar ja, wil ze toch wel erg graag zien... |
|
En was het wat? |
Index / Concerten |