|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, toen ik ze dit jaar live zag voor Cult of Luna werd ik compleet weggeblazen |
|
Heel erg zonde inderdaad. Ik heb ze helaas niet live kunnen zien. |
|
Woah, da's jammer.. heb ze alleen een keer op ZXZW kunnen zien... Inter faeces et urinam nascimur |
|
|
|
hmmm heb die demo 1x gehoord en direct weggegooid... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
dom van je dan. |
|
Hey Jasper! |
|
Damn, lees het nu pas.. Een van de beste nederlandse bands, zonde www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
@Judge M. |
|
quote: Hoi! |
|
quote:Nee, jij niet dit keer |
|
Jemig, wat blijft het zonde dat die band gekapt is. Draai nog steeds met regelmaat 'Memory of a Dream' en staat zeker in mijn top 3 postcore-platen allertijden. Echt een bijzonder goede sound, knap songwriterschap, hele catchy en beukende riffs, enz, enz. Heeft iemand enig idee of de voortzetting in Engine of Doom wat op gaat leveren? |
|
Sluit me hier helemaal op aan, echt zonde dat deze band opgedoekt is. Jammer dat de vinyl versie van Memory Of A Dream door de split niet uitgekomen is. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |