|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vette shit, maar dat was natuurlijk te verwachten, ik hou wel van vrouwenstemmen. Voor mij doet het er al niet toe, goeie metal is goeie metal. qua stem kan ze mss wel wat vergeleken worden met de cleane stem van cadaveria. Maar deze topic doet me wel weer aan steve denken. Wat is er eigenlijk gebeurd met hem, is zen proces nog bezig. Of hoelang moet ie nog zitten? [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 19-12-2006 19:49] |
|
Ik vind ondanks dat de vorige zanger kinders betaste toch cooler.. maargoed.. het is nu wel een compleet andere band ook en mischien minder mijn ding. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
eerste show is op 3 feb in the frontline. Ik zal er zijn. |
|
Interview op de FP! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Klinkt idd best vet dit! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jammer dat ik 26 mei niet kan. |
|
Ik keek hier wel naar uit, maar vind het een fikse tegenvaller. Die zang deed ook mij onmiddelijk aan WT denken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Gisteren de MCD gekocht. Knap werk, maar dat wist ik al. De zang blijft wennen, maar het heeft wat speciaals. |
|
quote: Mij totaal niet. Net weer aan het beluisteren, maar het blijft lekker klinken. Gewoon lekker slepend, zwaar en dan ineens die vrouwenzang er overheen (apart, onverwacht). Heerlijk! |
|
Lekker plaatje dat Weight Of Light. Luister dit soort muziek eigenlijk nooit, maar dit vind ik prima klinken [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 20-12-2008 22:55] |
|
Superplaat; hij staat in mijn top 20 van het jaar... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
We have uploaded Growth Of the Soil; this will be one of the tracks featured on our new upcoming album Raised By Wolves. More details about the exact release date will come in the coming weeks. To listen to the songs, go to our website www.serpentcult.be and go to ‘listen’ or listen to it on www.myspace.com/serpentcult |
|
Klinkt wel goed. Wie doet er nu de vocalen op dat nummer? |
|
Raised by Wolves is een erg vette plaat geworden. Luisterd lekker weg. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
"Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |