|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit staat op de site van De Boerderij momenteel. VOOR HET CONCERT VAN BLACKFIELD ZIJN op 27/2 NOG ENKELE KAARTEN IN DE VERKOOP GEGAAN! My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote:ssst schreeuw niet zo. Mijn vriendin vliegt NU naar het dichtstbijzijnde postkantoor om de laatste tickets. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik hoop dat ze onderweg verongelukt "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gelukt en ze leeft nog!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tot morgen dan maar! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Yep! Het is wel een stukkie rijden, maar dan heb je ook wat! (hoop ik) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Prima concert al zeg ik het zelf. Wat blijft die Boerderij toch een topzaal. Geluid was weer prima in orde. Ze hebben bijna alle nummers van beide CD's gespeeld. Het nummer 'Once' kwam 2x voorbij. Volgende keer 100% zeker weer van de partij [Dit bericht is gewijzigd door Legion op 01-03-2007 11:18] My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Het was een fantastisch concert, het geluid was inderdaad goed (al was dat bij het voorprogramma niet het geval). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Yep! Was het ritje meer dan waard! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Als je maar genoeg kaartjes koopt! Het was inderdaad dikke prima. Aviv Geffen blijft echter een enorme gaylord, zij het een getalenteerde. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:idd. Enorm verschil ook met Wilson trouwens. Geffen in zijn GAY blousje met strak broekje, inclusief glitters en mascara; Wilson simpel in t-shirt en spijkerbroek. En wie steelt de show? Juist: Wilson. Niet alleen qua performance maar ook qua stem en gitaarspel. Getalenteerd manneke dat wel inderdaad, ik heb geweldig genoten gisteravond! Was de twee uur reizen meer dan waard Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die bassist is anders ook wel een apart mannetje. Die gast heeft de motoriek van een doperwt, mijn god. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Ik dacht heel de tijd aan Bangles - Walk Like an Egyptian. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja wat dat betreft was ik blij dat ik aan de andere kant stond. Alhowel, nu zat ik recht tegen die drie borstharen van Aviv Geffen aan te koekeloeren Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
haha. Wij stonden achter in het midden achter de lichtenslaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Absoluut een Gaylord die Aviv maar wel een topmuzikant. Ging toch aardig uit zijn stekker bij "The end of the World". Wilde na het concert nog ff die DVD van PT scoren maar die was weer eens uitverkocht. Deze man vertelde toen dat hij ook online te koop was. Mijn reactie: "Meen je niet, hoe werkt dat precies". My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |