Ik vond het al met al behoorlijk druk, maar het was niet storend. Prima lui daar, gezellige sfeer onder het publiek. Maarre WTF is dat Martini met Bitterlemon mixen als je een Martini besteld. BAH haha. Maar gelukkig wel met een rietje! Mooi zaaltje ook, helemaal opgepimpt compleet met kitcherig paars gaaf behang en relax banken
oh en hulde voor de kookkunsten van de mama van Regeer
Oja er waren ook bands, naast de gezelligheid.
RasawR trad op zonder zanger, erg jammer want nu leek het meer op achtergrond muziek dan een band die stond te spelen. Alhoewel, achtergrond muziek? Volgens mij konden ze het een dorp verderop nog horen. Tering wat stond het geluid belachelijk hard, kon er dan ook weinig van maken behalve een boel gekraak. Gelukkig later beter, klonk wel prima.. maar nieuwsgierig naar wat voor zang erbij hoort.
Xi-Void was eh, zeer apart. Kon echt helemaal niks met de zang of nouja zang.. wat was het? Ook behoorlijk wat bekende deuntjes in de nummers verwerkt. Publiek leek het leuk te vinden, ik had persoonlijk wat moeite met de muziek van deze band.
Burning Hatred bracht de boel flink tot leven, zo nu en dan wel een iets te lange pauze tussen de nummers door en een boel gedonder over het geluidniveau. Die moest namelijk steeds lager en lager ivm overlast. Ook had de geluidsman dikke pret met de knopjes leek het wel, al met al leek het het publiek niet te deren. Die gingen flink uit hun dak en terecht, eindelijk een portie recht toe, recht aan metal.
Winter Of Sin bracht een fikse portie metal, ook bij deze band in het begin rommelig door het niet al te beste geluid. Maar de sfeer zat er goed in, de band werd goed ontvangen door het publiek. Een thuiswedstrijd!
Thronar voor een klein deel gezien. Zat allemaal wel goed in elkaar, maar moet er wel bij zeggen dat ik verder niet zo heel goed heb opgelet
Op tijd vertrokken, moeheid enzo.
Helaas alle foto's met flits moeten maken, maar goed, ik heb nog meer foto's, voor degene die alles wil hebben moet maar mailen. Voor de rest staan er hier ook nog wat:
http://s64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/
[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-02-2007 22:08]