IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Do 23/11/2006: Facewreck + Cypher + Mindscan @ Speakers, Delft
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2006 16:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Aanstaande donderdag dus! Feessie bouwen ja tog niettan!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-11-2006 16:34 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Hoe laat moet jij spelen?
Ik moet werken, misschien ben ik redelijk vroeg klaar..

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2006 16:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mindscan speelt volgens mij als 1e, dus rond 21h.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-11-2006 16:42 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 16:36 schreef Snaack het volgende:
Mindscan speelt volgens mij als 1e, dus rond 21h.

Dan houdt het helaas op, tenzij ik plots vrij ben doordat er te weinig gasten gereserveerd hebben
Veel succes in ieder geval!

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-11-2006 16:47 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Hoe laat ben je vrij dan?

Wij zijn er in ieder geval

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-11-2006 16:51 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

de ene keer 22.00 de andere keer 01.00

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2006 16:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 16:42 schreef Digerdoden het volgende:
Dan houdt het helaas op, tenzij ik plots vrij ben doordat er te weinig gasten gereserveerd hebben
Veel succes in ieder geval!

Thnx, en werkze

quote:
Op 21 november 2006 16:47 schreef Argus het volgende:
Wij zijn er in ieder geval

watery black
Usericon van watery black
Posted 21-11-2006 21:18 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

inderdaad aanwazig ja

moet ik wel. dat zit ik Sander al sinds Slayer te beloven. weinig keus dus hehe...

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 23-11-2006 11:53 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

*kontschop!*

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-11-2006 14:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

AUW! LUL!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com