|
Auteur: |
|
|
U kunt nu stemmen op uw favorite progressive rock album van 2006 op www.progforum.nl Druk op de knop "progcharts" (rechts) Veel stemplezier! www.progforum.nl The ultimate progressive rock portal |
|
Ik ga voor Mastodon. Echt super |
|
Check. |
|
Beyond Twilight! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik denk niet dat ze dat op progforum zullen waarderen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En dat is precies wat mij stoort aan progrock Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik wil anders best speulen op Progpower [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-11-2006 16:50] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat zou ik ook zeker niet laten schieten. Maar goed, jullie zijn denk ik té progressief voor ze [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-11-2006 16:50] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja! (kzat ook nog ff te twijfelen aan Mastodon, maar kvond BT meer 'prog' hehe) |
|
quote: M'n vriendin vond CHD wel wat voor Headwayfest, maar dat zouden haar collega-organisatoren te hard vinden zei ze hehe. |
|
quote:Doen we wel de akoestische set Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Drums unplugged ook? |
|
Dan gebruik ik deze: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oja, duh! |
|
Beste van 2006 in welk genre dan ook, met dank aan FRNK voor de gouden tip, is voor mij Martyr - Feeding The Abscess. (Slaat wsl ook niet zo aan op het progforum.) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik kies uit die lijst die daar staat toch Frost Fijne plaat is dat, en erg prog-verantwoord Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Sylvan - Posthumous Silence period |
|
De nieuwe Spock's beard staat er niet tussen. Die had het anders gewonnen bij mij. Maar nu heb ik voor OSI gekozen. quote: Kun jij dat ding wel fasoenlijk op shuffle draaien? Dan zou er namelijk een compleet ander album ontstaan maar bij mij werkt dat niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Geen Vanden Plas, geen Mindflow, geen Tomorrow's Eve. Ik kan maar beter niet stemmen... no text supplied |
|
Tool |
|
quote:Gaaf :D (softe progmietjes ook altijd ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-11-2006 0:41] |
Index / Muziek algemeen |