|
Auteur: |
|
|
quote:Geweldig |
|
quote: Leuke band, die Soulnerve [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 22-11-2006 20:10] |
|
Wat voor iets is het, linkje? En komen kijken Judge, dan kunnen we het daarna een keer over dat zaaltje van jou hebben [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-11-2006 20:24] |
|
Ik heb geen zaal En ik zie jouw band daar helemaal niet bij staan |
|
Dat klopt |
|
beetje krom geboekt, een paar km verderop is deze show: zonde |
|
Woei Portall! |
|
Ik ben hier als het goed is wel bij! Hopelijk gaat de andere band waar ze mee bezig waren door! |
|
waarom niet "hoor wie bangt daar kinderen"? Je moeder. |
|
Dan komen er weer zoveel mensen van de PNVD op af |
|
"veel"? Je moeder. |
|
quote: Over welke zaal gaat dit, Venray of Sevenum? |
|
Flyer toegevoegd. |
|
quote: Over Venray, maar hoorde dat die band niet meer door ging . Maar ik bedenk me ook net dat ik al kaarten voor Speedfest heb, dus ik was een beetje te voorbarig, damn! |
|
Welke band stond er eerst gepland als surprise act dan? |
|
Ik had nog een band gevraagd, en jullie programmeur heeft er daarna contact mee gehad, maar dat was volgens mij niet bedoeld als surprise act . Maar ik heb verder geen flauw idee wat die wel zal zijn, Sinterklaas? |
|
Hangt ervanaf welke band je gevraagd had Ik heb niets te maken met Dingus verder, ik heb alleen iets te maken met die surprise act, dus toch benieuwd welke band je bedoelde. |
|
*voorzichtig schopje* |
|
Uiteraard aanwezig hehe |
|
Lijkt me wel he |
|
Afgelopen zaterdag zei iemand tegen me dat ze 2 dec naar Rompeprop in Venray ging kijken. Dus misschien is dat de surprise-act. Ik ben er toch niet want ik ga in walhalla-sevenum de locals supporten. don't mistake lack of talent for genius |
|
Helaas, die zijn het niet. |
|
quote: Je bent er wel druk mee, getuige de enorme gaap die ik vandaag zag terwijl jij de les volgde bij mijn collega K. Maria :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Lol, ja was dr even klaar mee hoor, bult info in een korte tijd, dat trek ik niet, hehe |
|
Vanavond dus |
Index / Concerten |