![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Leuke band, die Soulnerve ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 22-11-2006 20:10] ![]() |
|
Wat voor iets is het, linkje? En komen kijken Judge, dan kunnen we het daarna een keer over dat zaaltje van jou hebben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-11-2006 20:24] ![]() |
|
Ik heb geen zaal ![]() En ik zie jouw band daar helemaal niet bij staan ![]() ![]() |
|
Dat klopt ![]() ![]() |
|
beetje krom geboekt, een paar km verderop is deze show: ![]() zonde ![]() |
|
Woei Portall! ![]() ![]() |
|
Ik ben hier als het goed is wel bij! Hopelijk gaat de andere band waar ze mee bezig waren door! ![]() ![]() |
|
waarom niet "hoor wie bangt daar kinderen"? ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dan komen er weer zoveel mensen van de PNVD op af ![]() ![]() |
|
"veel"? ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Over welke zaal gaat dit, Venray of Sevenum? ![]() |
|
Flyer toegevoegd. ![]() |
|
quote: Over Venray, maar hoorde dat die band niet meer door ging ![]() Maar ik bedenk me ook net dat ik al kaarten voor Speedfest heb, dus ik was een beetje te voorbarig, damn! ![]() |
|
Welke band stond er eerst gepland als surprise act dan? ![]() |
|
Ik had nog een band gevraagd, en jullie programmeur heeft er daarna contact mee gehad, maar dat was volgens mij niet bedoeld als surprise act ![]() ![]() |
|
Hangt ervanaf welke band je gevraagd had ![]() Ik heb niets te maken met Dingus verder, ik heb alleen iets te maken met die surprise act, dus toch benieuwd welke band je bedoelde. ![]() |
|
*voorzichtig schopje* ![]() |
|
Uiteraard aanwezig hehe ![]() ![]() |
|
Lijkt me wel he ![]() ![]() |
|
Afgelopen zaterdag zei iemand tegen me dat ze 2 dec naar Rompeprop in Venray ging kijken. Dus misschien is dat de surprise-act. Ik ben er toch niet want ik ga in walhalla-sevenum de locals supporten. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
Helaas, die zijn het niet. ![]() |
|
quote: Je bent er wel druk mee, getuige de enorme gaap die ik vandaag zag terwijl jij de les volgde bij mijn collega K. Maria :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Lol, ja was dr even klaar mee hoor, bult info in een korte tijd, dat trek ik niet, hehe ![]() |
|
Vanavond dus ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |