IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zo. 25/02/2007 Cult Of Luna + supports @ 013, Tilburg
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 23-11-2006 20:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zo. 25 februari 2007

Cult of Luna
+ Fear Falls Burning
+ Transmission0

Kleine Zaal
AANVANG 20.30
Zaal open 19.30
Entree 10,00 euro + 2,15 euro servicekosten
Vvk start op 25 november

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 23-11-2006 20:03 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Weer met Fear Falls Burning ja. Tja. Niet helemaal mijn ding die one-man-drone bands. Maar dat gaat me er niet van weerhouden naar CoL te gaan kijken.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 23-11-2006 20:18 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En Transmission0 is ook gaaf

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-11-2006 21:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dat is een leuke line-up

eternals
Usericon van eternals
Posted 24-11-2006 7:40 by eternals Wijzig reactieProfiel van eternalsQuote dit bericht

Ik hou wel van die drones en vind het juist leuk om een gevarieerde avond te hebben. CoL heeft hem voor de 2de keer uitgenodigd en volgens hun myspace gaat Johannes zelfs iets meedoen met ffb... Nice !!!
En de palmares van ffb is ook niet min met releases op oa. Conspiracy en toekomstige samenwerkingen met Steve Von Till en Justin Broadrick...

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 24-11-2006 12:09 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2006 7:40 schreef eternals het volgende:
Ik hou wel van die drones en vind het juist leuk om een gevarieerde avond te hebben. CoL heeft hem voor de 2de keer uitgenodigd en volgens hun myspace gaat Johannes zelfs iets meedoen met ffb... Nice !!!
En de palmares van ffb is ook niet min met releases op oa. Conspiracy en toekomstige samenwerkingen met Steve Von Till en Justin Broadrick...

Ja kijk.
"Drones" & "gevarieerd" gaan bij mij totaal niet samen.
Dus.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-11-2006 13:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De 24e staat deze package ook in Sneek.

Dus
24/02/2007 Bolwerk, Sneek
25/02/2007 013, Tilburg

Aanwezig in Sneek dus

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com