IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metalbattle 2007 Vorige pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-12-2006 15:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De gegevens die op metalbattle.nl staan zijn de contactgegevens voor de organisaties onderling en die zijn niet per definitie hetzelfde als de inschrijfadressen voor de bands.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 06-12-2006 23:23 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 15:48 schreef Onweerwolf het volgende:
De gegevens die op metalbattle.nl staan zijn de contactgegevens voor de organisaties onderling en die zijn niet per definitie hetzelfde als de inschrijfadressen voor de bands.

Lijkt me dat dat gewoon onder het zelfde adres kan, waar moet je de inschrijfadressen anders vinden?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-12-2006 0:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 23:23 schreef Creepmime het volgende:
Lijkt me dat dat gewoon onder het zelfde adres kan

Gelukkig ben jij niet degene die dat bepaalt.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 07-12-2006 0:45 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 6 december 2006 15:48 schreef Onweerwolf het volgende:
wel handig dat ze dat dan on line zetten

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-12-2006 0:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2006 0:45 schreef Mies het volgende:
wel handig dat ze dat dan on line zetten

Dat klopt, ik was daar ook al niet blij mee en heb het dan ook meteen laten veranderen. Wellicht kan de verantwoordelijke even een mailtje naar de organisaties sturen met de vraag wat het juiste adres is.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 07-12-2006 8:36 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2006 0:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Gelukkig ben jij niet degene die dat bepaalt.

Blijkbaar niet gelukkig aangezien dit voor nogal wat verwarring zorgt.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-12-2006 16:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Die verwarring komt omdat de inschrijfadressen niet juist op de MB site zijn geplaats.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com