|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is al weer bijna zeven jaar geleden, dat een aantal jongelingen besloten dat er in Enschede en omgeving veel te weinig aan hardrock en metal te beleven viel. Er werd besloten actie te ondernemen, en nu, honderden concertbezoeken en duizenden pullen bier verder, wordt deze heugeniswaardige beslissing gevierd op de verjaardag van de Enschedese Headbangers Organisatie, de E.H.B.O. Iedereen is welkom. Kom langs en riskeer een whiplash! Op 16 december zal glorieus staal en harde rotsmassa Enschede wederom overweldigen. De band CHAINSAW opent de avond met feestelijk bloederige thrash’n' roll en garandeert ons de slachtpartij van het jaar. CAEDERE zal ons met bruut, doch aanstekelijk geweld mee laten varen op death metal waarvoor zelfs de oude goden hun graf uit kruipen. SNAKES AND SIRENS voert ons langs het walhalla van rauwe metalmelodieën en symphonische rock en wie dan niet simpelweg kippenvel krijgt is daar zijn nekwervels zwaar aan het belasten. Vervolgens wordt de melodie vastgehouden en gemangeld door GREYLINE, met misselijkmakende hardcorewreedheid om op te rocken! info zaal open: 20:00 aanvang: 20:30 entree: 5.00 EHBO-leden betalen 0 euro entree! Datum: za. 16-12-2006 www.enschedeseheadbangers.nl www.atak.nl |
|
Hardstikke veel zin in! Stefan, waarheen kan een mailtje van Metalshots? Ik gok op stefan[at]enschedeseheadbangers[punt]nl Bla |
|
Hier ga ik dus echt heen! |
|
Yo, organisatie. De mailadressen zoals op jullie site vermeld werken niet en geven delivery failures. Bla |
|
Leuk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hier geven ze geen problemen. |
|
Cool! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ach, het is ook al gelukt jou te mailen via ZM Bla |
|
Er was toch ooit al eens sprake van een buiten festival? Met "grote"namen? |
|
Grr. moet werken Maar ik kan waarschijnlijk net het laatste bandje meepikken. |
|
quote: Bedoel je Flatrock Festival bij de Campus? Flatrock rulezzz! Bla |
|
quote: Dat weet Bjorn wel, dat dat al bestaat En Flatrock is geen EHBO-activiteit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: mmmmm Je outlook deed t zeker nie meer ofzo? |
|
quote: ? Verder zit een buiten feestje er voorlopig niet in. We zouden dit ooit eens in een tent kunnen houden die er een heel weekend staat voor 1 festival, maar helaas gaat dat festival niet meer door. |
|
quote: hehe, ik bedoelde de Outlook van Wouter!! Die had ons destijds benaderd voor dit gebeuren, maar helaas niks meer van m vernomen |
|
quote: Aaah, BVT = Bjorn, wist ik veel. Ik weet dat Flatrock van de Calslaan bewoners is (en dat Bjorn er vorig jaar stond te brullen) Maargoed, terug naar de EHBO... Bla |
|
quote: En vooral de 16e naar de EHBO |
|
Schop! |
|
Nog iemand die zeer graag de speel volgorde wil weten? Heb hem nu niet bij de hand |
|
|
|
quote: Jip, bvt = Bjorn van Toorn.. Ik weet dat Flatrock vanuit de Calslaan geregeld * word. * Hehehe. |
|
Dat was echt zonde, dat plork en de aannemers moesten stoppen. Maar toch is op de campus wonen is zo slecht nog niet, met die feestjes op kruipafstand. Wel steeds fietsen naar de Atak en Rocks natuurlijk |
|
Wij moeten helaas afzeggen voor zaterdag. Priveomstandigheden Ik vind het heel jammer en de volgende keer zijn we er heel graag bij, of dat nou in de Atak, de Rocks of aan de Calslaan is... Bla |
|
*schop* Morgen dus! |
|
quote: Jij mag buiten gaan staan. En dan mag je de grote namen er bij fantaseren. Bareuh... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |