![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaaf! Misschien maar weer naartoe. Vorige keer in Paradiso was het bijzonder vet. ![]() |
|
quote:+1. Terwijl ik toen alleen maar zwaar aan de drank zat. Die anti-naziflauwekul en ander geouwehoer geloof ik allemaal wel, doet me teveel aan die losers uit het kraakpand van mijn broer denken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
LEFT WING CUNTS!! ya heb me erg vermaakt op dour toen. Ze hadden een mannetje extra IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Aanwezig! Lekkerlekker met Kap Bambino!! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
![]() |
|
Die dansje moeten we nog wel even leren, bitchy. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Heb er echt superduper veel zin in. Dinsdag vrij, dus loos gaan! ![]() Zijn er nog meer mensen die hier bij zijn eigenlijk? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Waarschijnlijk he. Het zou nogal sneu zijn mocht je de enige zijn die in die zaal staat. ![]() |
|
Ik had deze reactie al zóóó verwacht. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
ik heb laatst pas de solo noise muziek van Nic Endo ontdekt. White heat is misschien nog wel beter als een gemiddeld merzbow album. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
IT'S A GOOD TIME FOR THE BATCAVES!! En ATR die, hoewel we voor Kap Bambino gingen, supergaaf was! Lekker dansendansen tussen die crustycrusty's. ![]() (Snel nog eens doen) Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Blijkt dat ze een maand of twee terug gewoon een nieuwe plaat hebben gemaakt !! "Is this hyperreal?" heet het kreng, en het klinkt als een logische voortzetting van eerder werk, weinig mis mee. Boze punktechno, die men destijds digital hardcore noemde. ![]() |
|
Atari Teenage Riot / Meldy Peaches / RAMM @ Patronaat, Haarlem, (29-10-2011) Start the Riot! De uitvinders van de 'Digital Hardcore' komen naar Patronaat! Atari Teenage Riot heeft zich met hun nieuwe album “Is this Hyperreal?" opnieuw uitgevonden en zijn weer helemaal bestand tegen de 21e eeuw! Na het overlijden van MC Carl Crack in 2001 werd de kans op een reünie wel erg klein, maar frontman Alec Empire pikte onlangs de zwarte vlag weer op met aantal goed ontvangen live shows en na 12 jaar ook weer een album release. En in die twaalf jaar lijkt er weinig veranderd. Nog steeds brullen ze messcherp politiek getinte teksten op loodzware technobeats met scheurende gitaren. Met een wereldwijd tourschema voor de boeg komt Atari Teenage Riot, naast optredens in de legendarische club Tresor in Berlijn, ook naar digital hardcore city Haarlem om de kleine zaal af te breken. Bereid je dus zowel geestelijk als lichamelijk voor, want zeker in combinatie met Meldy Peaches en Ramm in het voorprogramma gaat het serieus vlammen en stuiteren worden. Meer Info http://www.patronaat.nl/29-10-2011/atari-teenage-riot-%28d%29-meldy-peaches-ramm ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |